قیمت جدید رهن و اجاره آپارتمان 80 متری در تهرانپارس شرقی مشخص شد

قیمت رهن و اجاره آپارتمان 80 متری در تهرانپارس شرقی-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

تهرانپارس شرقی در مقایسه با تهران‌پارس غربی کوچک‌تر است و ترافیک نیز در این محله کمتر مشاهده می‌شود. این محله در مجاورت پارک جنگلی سرخه حصار  و کوهسار قرار گرفته و از امکانات و خدمات رفاهی خوبی برخوردار است.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 80 متری در تهرانپارس شرقی برای رهن و اجاره را معرفی می‌کند.

اجاره آپارتمان 80 متری یک خواب

یک واحد 80 متری یک خواب در تهرانپارس شرقی با ودیعه 525 میلیون تومان و اجاره ماهیانه 16 میلیون تومان در دسترس متقاضان قرار گرفته است. این واحد در طبقه دوم یک ساختمان شش طبقه واقع شده و در سال 1403 به بهره برداری رسیده است. واحد ذکر شده فول امکانات بوده و از آسانسور، انباری و پارکینگ استفاده می‌کند.

آپارتمان 80 متری دو خواب

یک آپارتمان 80 متری دو خواب در تهرانپارس شرقی با ودیعه 500 میلیون تومان و پرداخت ماهیانه 6 میلیون تومان اجاره داده می‌شود. این واحد در طبقه همکف ساختمان قرار داد و از انباری نیز برخوردار است. آپارتمان مد نظر ساخت 1400 بوده، تخلیه شده و نقاشی شده است.

بیشتر بخوانید:

آپارتمان 80 متری بازسازی شده

ودیعه یک واحد 80 متری ساخت 1380 در تهرانپارس شرقی 250 میلیون تومان و اجاره ماهیانه آن 11 میلیون تومان تعیین شده است. این آپارتمان نورگیر بوده و از یک اتاق خواب بزرگ، بالکن و سالن پرده خور بهره می‌برد. واحد مد نظر در طبقه دوم یک ساختمان چهار طبقه قرار گرفته و با بازسازی به مشتری تحویل داده می‌شود.

اجاره آپارتمان 80 متری فول امکانات

ودیعه یک واحد 80 متری دو خواب و فول امکانات در تهرانپارس شرقی 350 میلیون تومان و اجاره ماهیانه آن 15 میلیون تومان است. این واحد در سال 1395 ساخته شده و در طبقه اول یک ساختمان شش طبقه قرار دارد. از امکانات این واحد می‌توان به آسانسور، انباری، پارکینگ، حیاط خلوت و سیستم اطفاء حریق اشاره کرد.

آپارتمان 80 متری نورگیر

برای اجاره یک آپارتمان 80 متری دو خواب با پارگینگ و انباری در تهرانپارس شرقی پرداخت 400 میلیون تومان به عنوان ودیعه و 14 میلیون تومان اجاره ماهیانه لازم است. این واحد در طبقه اول یک ساختمان چهار طبقه واقع شده و ساخت 1387 است. آپارتمان ذکر شده از مزایایی چون سالن مربعی شکل و نورگیر و دسترسی محلی عالی برخوردار است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز