قیمت رهن و اجاره آپارتمان 70 متری در میرداماد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بلوار میرداماد در منطقه سه شهرداری تهران قرار داشته و از غرب و شرق به خیابان ولیعصر و شریعتی محدود می‌شود. بزرگ‌راه آفریقا، مدرس و خیابان مصدق با این خیابان متقاطع هستند. در این خیابان ادارات و مراکز تجاری زیادی وجود دارد. به علاوه ساختمان‌های مسکونی بسیاری در منطقه ساخته شده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس قیمت رهن و اجاره آپارتمان 70 متری در میرداماد را بررسی می‌کند.

* برای واحدی یک خوابه در میرداماد 150 میلیون تومان رهن و 27 میلیون تومان اجاره تعیین شده است. این واحد 70 متری در سال 1393 ساخته شده و در طبقه سوم قرار دارد. از امکانات این خانه می‌توان به آسانسور، انباری و پارکینگ اشاره کرد.

* خانه‌ای واقع در طبقه سوم یک ساختمان 5 طبقه 200 میلیون تومان رهن و 22 میلیون تومان اجاره دارد. این خانه که در سال 1389 ساخته شده یک اتاق خواب دارد. این واحد 70 متری دارای آسانسور است. داشتن انباری و پارکینگ دیگر ویژگی‌های واحد مذکور هستند.

بیشتر بخوانید:

* خانه‌ای در طبقه همکف رهن 250 میلیون تومانی و اجاره 17 میلیون تومانی دارد. واحد یک خوابه مذکور در سال 1392 ساخته شده است. این واحد فاقد پارکینگ اما مجهز به آسانسور و انباری است.

* قیمت رهن واحدی یک خوابه و 70 متری در میرداماد 300 میلیون تومان است. میزان اجاره تعیین شده برای این واحد 20 میلیون تومان است. این خانه در سال 1388 ساخته شده و در طبقه همکف قرار دارد. خانه مذکور مجهز به آسانسور، پارکینگ و انباری است.

* رهن خانه‌ای 70 متری در میرداماد 400 میلیون تومان و اجاره آن 17 میلیون تومان تعیین شده است. ویژگی مثبت این واحد نورگیر بودن آن است. این واحد یک خوابه در سال 1387 ساخته شده است. آسانسور، پارکینگ و انباری دیگر امکانات این خانه هستند.

انتهای پیام

روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز