قیمت دلار روز 3 مرداد 1401/ ارز در کانال 31 هزار تومانی باقی می‌ماند؟

ژیوار

قیمت دلار بازار آزاد همچنان نوسان دارد و اکنون به عقب نشینی تا کانال 31 هزار دلاری بسنده کرده است. نرخ دلار بازار متشکل نیز با افت 0.07 درصدی نسبت به دیروز، در محدوده 27 هزار و 647 تومانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز و دلار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخی فعالان بازار ارز معتقدند که افزایش حجم عرضه توسط بازارساز و عدم وجود کشش در سطوح قیمتی بالاتر، دو عاملی هستند که نرخ دلار را بار دیگر به کانال 31 هزار تومانی برگرداندند. سیگنال‌های مختلف از بازارهای ارزی کشورهای همسایه و نرخ درهم نیز نتوانست مانع از کاهش نرخ دلار شود. در واقع بازارساز در مقابل رشد بیشتر قیمت دلار مقاومت کرده و هر بار نشان داده که به راحتی اجازه صعود نمی‌دهد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اکنون دلار در شرایط حساسی قرار دارد و اگر این ارز مرز مهم قیمتی را از دست بدهد، قدرت کاهشی‌ها بیشتر خواهد شد. با این حال برخی فعالان معتقدند، دلار اواسط تیرماه روی کاهش قیمت را ندید و بعید است که امروز این اتفاق رخ دهد. هر چند این ارز از زمان ذکر شده نتوانسته از کانال قیمتی جدید عبور کند و در آن تثبیت شود.

دریان سفر امید

محدوده مقاومتی پیشروی قیمت دلار

به گفته تحلیلگران بازار ارز، اگر قیمت دلار به هر دلیلی افزایشی شود، مرز 32 هزار و 200 تومانی را پیش رو خواهد داشت. بعد از پشت سر گذاشتن این محدوده قیمتی، امکان رشد بیشتر نرخ دلار وجود خواهد داشت.

امروز قیمت پوند و یورو مانند دلار کاهش پیدا کرد. نرخ پوند نسبت به روز گذشته 0.4 درصد کم شد و در محدوده 38 هزار و 540 تومانی توقف کرد. قیمت یورو نیز با افت 0.4 درصدی در مقایسه با دیروز، 32 هزار و 530 تومان معامله شد.

انتهای پیام

نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز