قیمت دلار روز 2 مرداد 1401/ بالاخره قیمت ها به کدام سمت می رود؟

قیمت دلار بازار آزاد مجددا به کانال 31 هزار تومانی برگشته و کاهشی شده است. اما نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با روز قبل 26 تومان بالا رفته و در محدوده 27 هزار و 699 تومانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، روز گذشته دلار وارد کانال 32 هزار تومانی شد و امیدواری افزایشی‌ها را درباره رکودشکنی بالا برد. تحلیلگران اعلام کرده بودند در صورتی که نرخ دلار بالای محدوده 32 هزار و 200 تومانی تثبیت شود، احتمال رشد بیشتر آن و حتی ورود به کانال‌های جدید هم وجود دارد. البته پیش از این و در اواسط تیرماه نرخ دلار تا محدوده 32 هزار و 600 تومانی پیش رفت، اما نتوانست این کانال قیمتی را پشت سر بگذارد و به محدوده جدیدی برسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

در چه صورت قیمت دلار بیشتر می‌شود؟

اما در حال حاضر نرخ دلار به کانال 31 هزار تومانی برگشت خورده است. هنوز برخی معامله گران نسبت به رشد بیشتر قیمت دلار امیدوار هستند. به گفته این گروه در صورتی که نرخ درهم و دلار بازارهای همسایه امروز نیز پیشروی داشته باشد، رشد بیشتر قیمت این ارز دور از انتظار نخواهد بود.

راز آسمان پایتخت

در صورتی که نرخ دلار در ادامه معاملات امروز رشد داشته باشد و به نرخ‌های جدید برسد، قدرت معامله گران افزایشی بیشتر خواهد شد. کارشناسان و معامله گران در شرایط کنونی بیشتر منتظر واکنش بازارساز هستند و به قدم بعدی این عامل توجه دارند.

کاهش قیمت کنونی دلار روی نرخ پوند و یورو موثر بود و آن‌ها را در مسیر نزولی قرار داد. هم اکنون قیمت یورو نسبت به روز قبل 0.6 درصد کمتر شده و به مرز 32 هزار و 630 تومانی رسیده است. نرخ پوند نیز با افت 0.5 درصدی نسبت به روز قبل، در محدوده 38 هزار و 650 تومانی معامله می‌شود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز