قیمت دلار به 31 هزار تومان نزدیک تر شد

ژیوار

قیمت دلار از اولین روز هفته جاری تاکنون به صورت مداوم در مسیر افزایشی بوده و اکنون نرخ آن در بازار آزاد به مرز 30 هزار و 630 تومان رسیده است. نرخ این ارز خارجی نسبت به روز گذشته 130 تومان بالا رفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت دلار طی چهار روز گذشته تقریبا هزار و 600 تومان رشد داشته است. همین امر باعث رفتار محتاطانه معامله گران این بازار شد. چون اگر معامله گری اکنون ارز خود را بفروشد، ممکن است ناچار شود در قیمت‌های بسیار بالاتری دوباره آن را خریداری کند. طبق اطلاعات موجود، نرخ دلار در مقاطعی از روزهای شنبه و دوشنبه بدون ثبت هیچ معامله خاصی بالا رفته است.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

این روزها نرخ درهم نیز همواره از رشد قیمتی دلار حمایت می‌کند. اکنون قیمت درهم در محدوده 8 هزار و 400 تومانی قرار دارد و به نظر این عامل هم یکی از دلایل جدی رسیدن دلار به مرز 31 هزار تومانی است. به هر حال این رشد زیاد نرخ دلار طی چند روز اخیر انگیزه دلال بازی را بسیار بالا برد. تعداد خریداران تازه وارد بازار ارز افزایشی شده اما فروشنده‌ای در بازار نیست و اغلب دلارهای خود را به امید رشد بیشتر قیمت نگه داشتنه‌اند.

وضعیت قیمت دلار در آینده

بعضی از فعالان بازار ارز معتقدند که هنوز روند قیمتی آینده دلار مشخص نیست. شاید با اظهارات اخیر علی صالح آبادی، رئیس کل بانک مرکزی، درباره دسترسی بیشتر سیستم اقتصادی کشور به منابع ارزی، میزان عرضه دلار در بازار بالا رود و قیمت آن کاهش پیدا کند.

قیمت پوند و یورو نیز همچنان رو به افزایش است. نرخ یورو با رشد 140 تومانی نسبت به دیروز، در محدوده 34 هزار و 608 تومانی قرار گرفت. قیمت پوند هم در مقایسه با روز قبل 117 تومان بالا رفت و به مرز 40 هزار و 636 تومانی رسید.

نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز