دلار همچنان در کانال 30 هزار تومانی پیش می رود

تب و تاب بازار ارز همچنان بالاست و طبق آخرین اطلاعات، قیمت دلار در بازار آزاد به مرز 30 هزار و 250 تومانی رسیده و نسبت به روز گذشته 90 تومان افزایش پیدا کرده است. هنوز خبرهای متناقضی درباره مذاکرات برجام به گوش می‌رسد و برخی منابع خبری مدعی شده‌اند آمریکا به صورت پنهانی بعضی از تحریم‌ها را لغو کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار ارز و دلار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با توجه به اخبار منتشر شده درباره لغو بعضی از تحریم‌ها اما هنوز قیمت دلار روند افزایشی دارد. امروز پایگاه خبری واشنگتن فری بیکن ادعا کرده که قبل از آغاز مذاکرات، دولت بایدن برخی از تحریم‌ها علیه ایران را به صورت مخفیانه لغو کرده است. طبق گزارش منتشر شده از این پایگاه خبری، دولت جو بایدن روز نوزدهم نوامبر، معافیت صادرات برق ایران به عراق را امضا کرد ولی تا روز بیست و نهم نوامبر این مسئله را به کنگره اطلاع نداده بود. حال برخی معامله گران احتمال می‌دهند که در اثر انتشار این خبر قیمت دلار اندکی کاهش پیدا کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

تحلیلگران فنی معتقدند اگر قیمت دلار بالای مرز 30 هزار تومانی ثابت شود، احتمال افزایش بیشتر نرخ این ارز خارجی وجود دارد. نرخ دلار آخرین بار به دلیل نگرانی‌های موجود درباره انتخاب مجدد ترامپ و خریدهای هیجانی به محدوده 30 هزار تومانی رسید.

شرایط بازار ارز طی روز گذشته

روز گذشته با افزایش سریع نرخ دلار، صرافی‌های مجاز هیچ گونه خرید و فروشی انجام ندادند. چون دیروز نرخ دلار بسیار نوسانی بود و ثبات نداشت. اما امروز نرخ دلار در کانال 30 هزار تومانی تثبیت و خرید و فروش آن در بازار آزاد و صرافی‌های مجاز انجام شد.

امروز نرخ پوند، از دیگر ارزهای مهم بازار، هم صعودی شد. نرخ پوند با رشد 370 تومانی نسبت به روز قبل، 40 هزار و 256 تومان شد. قیمت یورو هم در مقایسه با دیروز 0.91 درصد بالا رفت و به مرز 34 هزار و 461 تومانی رسید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز