سرانجام دلار 30 هزار تومان شد

قیمت دلار بازار آزاد ساعت 12 امروز از مرز 30 هزار تومان گذشت و وارد کانال جدید قیمتی شد. اکنون نرخ این ارز خارجی نسبت به دو روز قبل 700 تومان رشد پیدا کرده است. در حال حاضر نرخ یورو هم به محدوده 34 هزار تومانی رسیده است که در مقایسه با دو روز قبل 869 تومان افزایش را ثبت کرد. اطلاعات موجود نشان دهنده این است که قیمت پوند هم از مرز 40 هزار تومان گذشته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز و دلار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هنوز نتایج مذاکرات برجام مشخص نیست که قیمت دلار به سمت کانال جدید رفت و حتی از مرز 30 هزار تومان هم رد شد. شب گذشته انتشار اخبار منفی و ناخوشایندی درباره برجام باعث رشد قیمت دلار در معاملات پشت خطی شد. طبق گزارش خبرنگار روزنامه وال استریت ژورنال، دیپلمات‌های ارشد سه کشور انگلیس، فرانسه و آلمان از مغایرت پیشنهادهای ایران با برجام خبر داده‌اند. همین مسئله باعث گسترش بیش از حد نگرانی‌ها درباره عدم توافق برجام شده و بازار ارزی ایران را بسیار ملتهب کرده است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

آریاک سفر

اخبار مرتبط را بخوانید:

دو دیدگاه متفاوت درباره نرخ دلار

بعضی از فعالان ارزی معتقدند شرایط کنونی به گونه‌ای رقم خورده که رشد بیشتر نرخ دلار واقع بینانه به نظر می‌رسد. مثلا قیمت درهم به عنوان یک سیگنال مهم برای افزایش و کاهش نرخ دلار در بازار ارزی ایران محسوب می‌شود که آن هم به کانال جدید قیمتی رسیده و باعث آسان شدن ادامه افزایشی نرخ دلار شده است. در حال حاضر قیمت درهم با رشد 250 تومانی نسبت به سه روز قبل، در محدوده  8 هزار و 220 تومانی قرار دارد.

اما هنوز برخی از فعالان بازار ارز این هفته را برای قیمت دلار سرنوشت ساز می‌دانند. در صورتی که نشانه‌ای از به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته‌ای آشکار شود، فروش‌ دلار افزایش پیدا کرده و قیمت این ارز خارجی هم کاهشی خواهد شد.

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز