نرخ دلار اندکی جابجا شد

قیمت دلار امروز نسبت به روز گذشته 20 تومان کم شد و به مرز 29 هزار و 220 تومانی رسید. معامله گران در حال حاضر تنها به اخبار برجام توجه دارند و هر گونه خبر مثبت یا منفی بلافاصله روی جریان خرید و فروش اثر می‌گذارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز و دلار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رفت و برگشت‌های مداوم قیمت دلار نشان دهنده این است که معامله گران ترجیح می‌دهند تا روند ثابتی را درباره نرخ دلار پیش نگیرند و بر اساس پیش بینی‌های غیرقطعی رفتار نکنند. هر زمانی که اخبار مثبتی از برجام منتشر شد، معامله گران در موقعیت فروش قرار گرفتند و با اخبار منفی هم مسیر خرید را دنبال کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

روز سه شنبه با انتشار خبری درباره افزایش امیدواری‌ها نسبت به شکل گیری توافق، قیمت دلار اندکی کاهشی شد و حجم فروش این ارز خارجی افزایش پیدا کرد. اما مجددا روز گذشته نماینده روسیه در مذاکرات برجام اعلام کرد که هنوز مشکلات اساسی درباره توافق وجود دارد. اثرات این سخنان در رشد نرخ دلار روز گذشته منعکس شد.

آریاک سفر

آخرین خبری که امروز مورد توجه معامله گران ارزی قرار گرفت گزارش نشریه اسلیت بود. طبق گزارش این نشریه، اگر ایالات متحده و ایران از خواسته‌های فعلی خود عقب نشینی نکنند، احتمالا توافق حاصل نمی‌شود و تنش میان دو کشور افزایش پیدا می‌کند.

خواسته‌های ایران درباره برجام

طبق آخرین اطلاعات درباره مذاکرات برجام، شب گذشته هیئت ایرانی دو سند در اختیار طرف مقابل قرار داده است. سند اول به دیدگاه‌های ایران در موضوع لغو تحریم‌ها و سند دوم به مسائل هسته‌ای کشور مربوط می‌شود.

طی روز جاری نرخ یورو و پوند، دیگر ارزهای مهم بازار، هم در مسیر کاهشی قرار گرفت. قیمت یورو امروز 33 تومان نسبت به روز گذشته کم شد و به مرز 33 هزار و 98 تومانی رسید. نرخ پوند هم با افت 62 تومانی در مقایسه با روز قبل، 38 هزار و 914 تومان شد.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز