قیمت دلار از سد 26 هزار تومانی عبور کرد

لست سکند

امروز دلار بازار آزاد با رشد 1.34 درصدی نسبت به دیروز، 26 هزار و 100 تومان شد. قیمت دلار بازار متشکل هم در مقایسه با روز گذشته 35 تومان بالا رفت و به مرز 24 هزار و 385 تومانی رسید. انتشار اخباری درباره تضمین روس‌ها برای برجام موجب این رشد قیمتی شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طرف روس مذاکرات برجام برای انجام این توافق تضمین خواسته و همین موضوع یک چالش جدیدی را در بازار ارزی به راه انداخت. هر چند که انریکه مورا، هماهنگ گننده اتحادیه اروپا، اعلام کرده که طی روزهای آینده نتیجه مذاکرات اعلام خواهد شد، اما خبر قبلی بیشتر روی بازار ارز اثر گذاشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با وجود افزایش قیمت دلار، همچنان معامله گران این ارز خارجی در حالت آماده باش قرار دارند تا نتیجه نهایی مذاکرات اعلام و تکلیف این بازار و خرید و فروش‌ها یکسره شود. در واقع تا مشخص شدن نتیجه مذاکرات برجام، احتمالا معاملات سنگینی در بازار رخ نخواهد داد و در کوتاه مدت وضعیت این بخش ثبات نسبی خواهد داشت.

قیمت دلار تا مشخص شدن نتیجه مذاکرات چقدر است؟

با توجه به اخبار موجود و شرایط کنونی، معامله گران پیش بینی کرده‌اند نرخ این ارز خارجی در بازه 25 هزار و 800 تومان تا 26 هزار و 200 تومان نوسان داشته باشد و از این محدوده مشخص شده فراتر نرود. به نظر این شرایط تا اعلام نتیجه قطعی برجام پایدار خواهد بود.

میزان رشد نرخ پوند و یورو هم مانند دلار بود. یعنی قیمت پوند نسبت به روز گذشته 533 تومان بالا رفت و به مرز 34 هزار و 425 تومانی رسید. یورو هم طی روز جاری در مقایسه با روز گذشته رشد 509 تومانی را تجربه کرد و در محدوده 28 هزار و 432 تومانی قرار گرفت.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز