قیمت خودرو های آفرود پرطرفدار و موجود در ایران

تورهای مسافرتی لحظه آخر

در چند سال گذشته طرفداران آفرود سواری در ایران که به طبیعت‌گردی با خودرو علاقه‌مند هستند افزایش پیدا کرده است. رفتن به سفرهای آفرودی شرایط خاصی دارد؛ چراکه ابتدا خودروی مناسب آفرود را در اختیار داشته باشیم اما متأسفانه به دلیل محدودیت‌های بازار خودرو در سال‌های اخیر، بهترین خودروهای آفرود بازار ایران نیز گزینه‌های دست دوم بوده و خودرو صفر کیلومتر در میان این فهرست دیده نمی‌شود. به همین خاطر اگر قصد خرید خودروی آفرودی دارید از کارشناسی سالم بودن آن از نظر فنی با قیمت خودرو مناسب غافل نشوید.

کاماپرس در این گزارش به بررسی قیمت خودرو های آفرود پرطرفدار و موجود در ایران می‌پردازد.

نیسان پاترول

نسل سوم نیسان پاترول بین سال‌های 1366 تا 1382 در پارس خودرو مونتاژ می‌شد اکنون به یک خودروی آفرود اقتصادی تبدیل شده است. به لطف مواردی مانند توان قابل قبول پیشرانه، سادگی فنی، در دسترس بودن قطعات فنی در نسخه چهار سیلندر، شاسی مقاوم و قیمت نیسان پاترول، می‌توانیم این خودرو را بهترین ماشین آفرود ارزان در ایران بدانیم. هنگام خرید نیسان پاترول با نصب یک کیت تعلیق روی آن، ضمن نرم‌تر شدن سواری، توانایی بیراهه‌نوردی آن را نیز بالاتر می‌برید. قیمت خودرو در زمان تنظیم این گزارش ۴۵۲ میلیون تومان اعلام شده است.

قیمت خودرو - کاماپرس

نیسان رونیز

این خودرو در سال‌های 1382 تا 1389 روی خط مونتاژ پارس خودرو بود. نیسان رونیز پیشرانه چندان قدرتمندی ندارد اما سیستم دو دیفرانسیل با کیفیت آن تا حد زیادی کمبود قدرت موتور را جبران کرده و با قرار دادن دنده کمک در حالت 4L می‌توان از بیشتر مسیرهای صعب‌العبور رد شد. قیمت خودرو رونیز در محدوده‌ای بوده که ارزش خرید آن به عنوان یک خودروی مخصوص آفرود را بالا برده است؛ اگر در زمینه آفرود تازه‌کار هستید و بودجه‌ی زیادی ندارید؛ خرید نیسان رونیز منطقی خواهد بود. قیمت خودرو در زمان تنظیم این گزارش ۱ میلیارد و ۳۲۳ میلیون تومان اعلام شده است.

سوزوکی گرند ویتارا

این خودرو بر خلاف جثه کوچک و نزدیک به کراس‌اوورها، یک SUV واقعی محسوب می‌شود که از سال 1386 تا 1398 در ایران خودرو خراسان مونتاژ می‌شد. سوزوکی گرند ویتارا با شاسی مستقل از بدنه و سیستم 4WD در مسیرهای ناهموار توانایی خوبی از خود نشان می‌دهد. گیربکس اتوماتیک آن نیز به دلیل 4 سرعته بودن و ساختار قدیمی، بخش زیادی از توان موتور را هدر می‌دهد و برای استفاده‌های آفرودی بهتر است به سراغ نسخه‌های دنده‌ای این خودرو رفت. قیمت خودرو به دلیل تنوع تیپ و مدل در بازار، بازه وسیعی دارد که دست خریدار را برای انتخاب باز می‌گذارد اما در زمان تنظیم گزارش ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعلام شده است.

تویوتا هایلوکس

تنها پیکاپ موجود در ایران که برخلاف وجود رقبای متعدد چینی، همچنان انتخاب اول آفرود سواران علاقه‌مند به پیکاپ است. تویوتا هایلوکس به علت دوام و استحکامی بسیار بالا، سیستم انتقال قدرت کارآمد و البته انبوه لوازم آفرودی که در بازار برای آن وجود دارد؛ یک خودرو آفرودی تمام عیار محسوب می‌شود. قیمت تویوتا هایلوکس این روزها بسیار بالا رفته، تا جایی که بسیاری از آفرودسواران توان خریداری آن را ندارند و باید به پیکاپ‌های چینی قناعت کنند. قیمت خودرو در زمان تنظیم این گزارش ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعلام شده است.

تویوتا FJ کروزر

این SUV متفاوت که به صورت عمده از سال 2011 تا 2013 در بازار ایران عرضه شد، به لطف پیشرانه قدرتمند، زوایه ورود و خروج مناسب، سیستم کنترل کشش هوشمند و قفل دیفرانسیل عقب، لایق قرار گرفتن در لیست بهترین خودروهای آفرود در ایران است. قیمت تویوتا FJ کروزر نیز بسیار بالا بوده و در رده آفرودرهای لوکس قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است این خودرو دیفرانسیل‌هایی حساس داشته که چندان بادوام هم نیستند. قیمت خودرو در زمان تنظیم این گزارش ۹ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان اعلام شده است.

قیمت خودرو-کاماپرس

تویوتا پرادو

یکی از محبوب‌ترین خودروهای SUV در بازار ایران بوده که در حد فاصل سال‌های 2006 تا 2013 در نسل‌های سوم و چهارم خود توسط ایرتویا وارد کشور شد. قیمت تویوتا پرادو نسل چهارم در بازار ایران خیلی بالا است و به همین دلیل این نسل چندان توسط مالکان به آفرود برده نمی‌شود. قیمت خودرو پرادو نسل سوم برای سال‌های 2005 تا 2009 گزینه منطقی‌تری برای استفاده آفرودی خواهد بود. تویوتا پرادو نسل سوم بر خلاف قدیمی شدن همچنان گزینه‌ای معقول برای استفاده‌های آفرودی است اما اگر چندان در آفرود باتجربه نیستید، مراقب سیستم تعلیق نه چندان مستحکم این خودرو باشید. قیمت خودرو در زمان تنظیم این گزارش ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام شده است.

تویوتا لندکروزر

این خودرو نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از دیگر نقاط جهان نیز انتخاب اول آفرودسواران است. آخرین نسل از تویوتا لندکروزر که به صورت انبوه در بازار ایران عرضه شد، نسل پنجم آن معروف به تویوتا لندکروزر اتاق 200 بوده که عمدتاً با تیپ GX.R به ایران آمد. تویوتا لندکروزر 8 سیلندر، مشابه نسخه‌ی 6 سیلندر خود از گیربکس 5 سرعته اتوماتیک استفاده می‌کند اما آپشن‌های آفرودی بیشتری مانند کرال کنترل و سیستم تعلیق داینامیک دارد؛ از این رو، گزینه مناسب‌تری برای آفرودسواران خواهد بود. قیمت تویوتا لندکروزر در بازار ایران آن را به یک خودرو بسیار لوکس و تشریفاتی تبدیل کرده اما به لطف قابلیت‌های آفرود فوق‌العاده، هنوز هم بسیاری از افراد متمول از این خودرو برای آفرود استفاده می‌کنند. قیمت خودرو در زمان تنظیم این گزارش ۲۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعلام شده است.

استعلام قیمت خودروهای آفرود از “همراه مکانیک”

همراه‌ مکانیک از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون به کامل‌ترین مرجع خدمات خودرو در کشور برای مشاوره تخصصی خرید و فروش تبدیل شده است. برای ارتباط با همراه مکانیک به نشانی تهران، خیابان آزادی، خیابان حبیب الله، بعد از میدان حسن حسینی، ایستگاه نوآوری شریف، پلاک 56 رفته یا با شماره تلفن‌های 02167632000 یا 02191070700 تماس بگیرید. همچنین برای تسهیل در انجام امور می‌توانید به نشانی اینترنتی https://www.hamrah-mechanic.com مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز