قیمت خودرو آئودی Q5 چقدر است؟

ژیوار

مشتریان شرکت معین خودرو ایرانیان قیمت نهایی کراس اوور لوکس و برقی آئودی را 3 میلیارد و 924 میلیون تومان بیان کرده‌اند. واردات اولین دستگاه آئودی توسط شرکت معین خودرو ایرانیان اسفندماه سال گذشته اتفاق افتاد. شرکت معین خودرو ایرانیان این مدل خودرو را در اسفندماه وارد کرد تا بعد از کسب مجوزهای لازم در سامانه یکپارچه خودروهای تمام برقی وارداتی عرضه کند.

به گزارش کاماپرس، به دنبال عرضه آئودی Q5، مردم استقبال بی‌نظیری از این کراس اوور آلمانی داشتند و تمامی ثبت سفارش‌های این خودرو واگذار شد. در حال حاضر اولین محموله خودرو آئودی کیو 5 به ایران وارد شده و در انبار معین خودرو است. متقاضیانی که برای این خودرو ثبت نام کرده‌اند بعد از تکمیل وجه، خودرو خود را تحویل خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید:

مشخصات، ویژگی‌ها و امکانات خودرو آئودی Q5

آئودی کیو 5 با یک پک باتری 85 کیلوواتی، با موتوری دارای قدرت 204 اسب بخار و گشتاور 310 نیوتن متری به بازار عرضه شده است. حداکثر سرعت این خودرو 150 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است و مصرف انرژی آن در هر 100 کیلومتر به 15.5 لیتر می‌رسد. حداکثر پیمایش (برقی) این خودرو 560 کیلومتر است. این خودرو مدل 2023 جعبه دنده تک سرعته الکتریکی دارد.

دریان سفر امید

خودرو آئودی کیو 5 به دلیل داشتن امکاناتی مثل کیسه‌های هوای متعدد، سیستم‌های کنترل پایداری، ترمز اضطراری، هشدار برخورد از جلو، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی و سراشیبی، رادار جلو و عقب و دوربین 360 درجه، انتخاب حالت رانندگ و سیستم کمکی حرکت در ترافیک مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. صفحه نمایش 11.6 اینچی، سقف پانوراما، سیستم هشدار تصادف از جلو، کروز کنترل تطبیقی، سیستم کمک رانندگی بین خطوط، دوربین کمکی حین رانندگی، استارت از راه دور و رادار کمک پارک از دیگر امکانات این خودرو هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : معین خودرو
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز