قیمت خانه در گران ترین محله شیراز چند؟

خرید آپارتمان در شیراز-کاماپرس
ژیوار

در چند سال اخیر قیمت آپارتمان به شکل افسارگسیخته‌ای بالا رفته و کلان‌شهری مانند شیراز هم از این قاعده مستثنی نیست. طوری که در محله‌های خوب این شهر آپارتمان تا متری 120 میلیون تومان هم معامله می‌شود. قیمت آپارتمان در محله عفیف آباد، معالی آباد، قصرالدشت و ارم از دیگر مناطق شیراز بیشتر است و البته این مناطق از آب و هوای بهتر و موقعیت جغرافیایی بکرتری هم برخوردار هستند.

کاماپرس در این گزارش قیمت خانه در گران‌ترین محله‌های شیراز را با جست‌وجو در سایت‌های اینترنتی بررسی می‌کند.

آپارتمان فول امکانات در معالی آباد شیراز

یک واحد آپارتمان 136 متری یک سال ساخت در معالی آباد حدودا متری 83 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. یعنی برای خرید واحدی با متراژ ذکر شده با دو اتاق خواب و مجهز به پارکینگ، انباری و آسانسور باید 11 میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه کنید. طبق توضیحات مالک، این واحد سالن بزرگ ۶۰ متری و تراس بزرگ بدون مشرف دارد. متراژ اتاق خواب‌های آن 12 متر و یک خواب این آپارتمان هم مستر است.

خرید آپارتمان در شیراز-کاماپرس

خرید آپارتمانی خوش نقشه در عفیف آباد شیراز

محله عفیف آباد از دیگر محله‌های مرفه‌نشین شیراز است که برای خرید آپارتمانی 165 متری، باید متری 70 میلیون تومان بپردازید. در سایت‌های فروش خانه، واحدی با این متراژ و سه خوابه و یک سال ساخت، 11 میلیارد و 550 میلیون تومان قیمت خورده است. از امکانات این ملک، آسانسور، پارکینگ، انباری، سالن وسیع و خوش چیدمان و استفاده‌شده از متریال درجه یک را می‌توان نام برد.

دریان سفر امید

همچنین متراژی کوچکتر در عفیف آباد (100 متری)، نوساز و دارای دو خواب و فول امکانات که سند تک برگ هم دارد، به قیمت 7 میلیارد و 200 میلیون تومان آگهی شده است.

بیشتر بخوانید:

خرید آپارتمان در دنج‌ترین محله‌ شیراز

اگر به دنبال خانه‌ای در محله ارم هستید، باید بدانید آپارتمان‌های این منطقه حدودا متری 81 میلیون تومان معامله می‌شود. برای خرید واحدی 135 متری تک‌خواب 10 سال ساخت باید 10 میلیارد و 850 میلیون تومان بپردازید. این واحد به گفته مالک خوش ساخت است و ساختمانی خلوت و آرام دارد و همچنین مجهز به پارکینگ، انباری و آسانسور و تک واحدی است.

در همین محله آپارتمانی 158 متری، سه خوابه و فول امکانات 12 میلیارد قیمت‌گذاری شده است. در توضیحات این واحد تاکید شده آپارتمان بازسازی شده صفر تا صد با بهترین متریال است و دسترسی عالی به ارم دارد.

واحدی فول امکانات در قصرالدشت

از دیگر محله‌های خوب شیراز، قصرالدشت است که آپارتمانی 100 متری، دو خوابه و دو سال ساخت تقریبا متری 85 میلیون تومان به فروش می‌رود و قیمت تمام شده این واحد فول امکانات 8 میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام شده است. از امکانات این واحد لوکیشن آرام و خوب، کوچه عریض و پهن و نورگیر جنوبی قید شده است.

همچنین آپارتمانی نوساز دیگری با متراژ 175 متر با سه اتاق خوابه در این محله، متری 119 میلیون تومان قیمت گذاری شده است و قیمت تمام شده این واحد فول امکانات حدودا 20 میلیارد تومان آب می‌خورد.

انتهای پیام

مرتبط با : شیپورمسکن صدفملک رادار
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان