قیمت جدید ساینا و 2 محصول دیگر سایپا ویژه پیش‌ فروش عید قربان مشخص شد

کوییک اس بهتر است یا ساینا اس؟ + قیمت اسفند-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

جزییات قیمت 3 محصول پیش‌فروش سایپا ویژه عید قربان از این قرار است؛ پیش‌پرداخت ثبت‌نام ساینا اس 170 میلیون تومان، کوئیک اس 187 میلیون تومان و سهند اس 231 میلیون تومان.

به گزارش کاماپرس، براساس اطلاعیه شرکت سایپا پیش‌فروش 3 محصول سایپا ویژه عید قربان از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 23 خرداد آغاز خواهد شد. متقاضیان می توانند در این زمان به درگاه گروه خودروسازی سایپا مراجعه و ثبت نام کرده و کد خرید دریافت کنند.

برای ثبت نام متقاضیان باید برای ساینا اس 170 میلیون تومان، برای کوئیک اس 187 میلیون تومان و برای سهند اس 231 میلیون تومان پیش‌پرداخت کنند. مابه التفاوت مبلغ پرداختی در زمان تحویل سه خودرو که از هفته سوم دی ماه تا اسفند 1403 خواهد بود، واریز می‌شود.

در حال حاضر شرکت سایپا هنوز اعلام نکرده که در این دوره چه تعداد از این خودروها و با چه قیمتی عرضه خواهند شد. به عبارت دیگر در اطلاعیه تاکید شده که قیمت برای خریداران بر مبنای قیمت روز اصلاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

سایپا چه خودروهایی را پیش‌ فروش کرده است؟

بازار سه محصول پیش فروش سایپا چگونه است؟

در حال حاضر این خودروها جزو ارزان‌ترین خودروهای بازار محسوب می‌شوند. ساینا اس با قیمت مصرف‌کننده 335 میلیون تومان و قیمت کوئیک اس با 298 میلیون تومان عرضه می شوند و متقاضیان باید پس از تحویل خودرو مابه تفاوت آن را پرداخت کنند.

پیش‌فروش سهند اس برای مشتریان 231 میلیون تومان تعیین شده است. با توجه به اینکه پیش پرداخت این خودرو بالاتر از سایر خودروهای عرضه شده است احتمالا در محدوده 400 میلیون تومان قیمت نهایی آن خواهد بود که نزدیک به قیمت اطلس است. این خودرو نسبت به ساینا با تغییر ظاهر روبرو شده، به همین دلیل پیش بینی می شود تقاضا بهتری در بازار داشته باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
آریاپی
رایانه کمک
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز