قیمت جدید ام وی ام ایکس 55 ابلاغ شد/ 204 میلیون تومان بیشتر از قبل

ژیوار

همزمان با صدور مجوز شماره گذاری خودرو ام وی ام ایکس 55، قیمت جدید این خودرو اعلام شده است. طبق اعلام مدیران خودرو، ام وی ام ایکس 55 با نرخ 1 میلیارد و 471 میلیون و 400 هزار تومانی فروخته خواهد شد.

به گزارش کاماپرس، ام وی ام ایکس 55 قبلا با قیمت 1 میلیارد و 266 میلیون و 700 هزار تومانی فروش می‌شد. اما طبق ابلاغیه جدید مدیران خودرو، بعد از این ام وی ام ایکس 55 با نرخ جدید 1 میلیارد و 471 هزار تومانی به فروش می‌رسد. قیمت جدید این خودرو نسبت به نرخ قبلی نزدیک به 204 میلیون و 700 هزار تومان رشد پیدا کرده است احتمالا اعلام قیمت جدید این کراس اوور مدیران خودرو روی نرخ بازاری آن هم تاثیر می‌گذارد. در حال حاضر اطلاعات دقیقی از رشد یا ثبات قیمتی این کراس اوور مدیران خودرو در دست نیست.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

نگاهی به امکانات رفاهی، فنی و تجهیزات خودرو ام وی ام ایکس 55

ام وی ام ایکس 55 یک کراس اوور جمع و جور مدیران خودرو است که در بازار چین با نام چری تیگو به فروش می‌رسد. این خودرو با موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با قدرت 156 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن متری به بازار عرضه شده است. این خودرو گیربکس سی وی تی با 9 دنده مصنوعی دارد. کراس اوور ام وی ام ایکس 55 به امکانات ایمنی مانند چهار ایربگ، سیستم کنترل پایداری، رادار نقطه کور و کنترل کشش مجهز شده است. سیستم تهویه دیجیتال، سانروف، صندلی‌های چرمی، سیستم صوتی با شش بلندگو، مانیتور 10.2 اینچی لمسی، دوربین 360 درجه و سیستم ورود بدون کلید از امکانات رفاهی این خودرو هستند. این خودرو به خاطر طراحی مدرن و شیک مورد توجه ایرانیان زیادی قرار گرفته است.

انتهای پیام

مرتبط با : مدیران خودرو
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز