قیمت جدید آپارتمان 70 متری در تهرانپارس غربی / خرداد و تیر 1403

آخرین قیمت آپارتمان 70 متری در تهرانپارس غربی / خرداد 1403
تورهای مسافرتی لحظه آخر

تهرانپارس از پرطرفدارترین محله‌‌های شرق تهران برای خرید خانه به شمار می‌رود. بسیاری از ساختمان‌ها و آپارتمان‌های این محله جدید و نوساز هستند، اما هنوز خانه‌های قدیمی نیز در این منطقه به چشم می‌خورد. تهرانپارس غربی به بزرگراه‌هایی چون رسالت، شهید باقری و شهید زین‌الدین متصل بوده و دسترسی خوبی به سایر نقاط شهر تهران دارد.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 70 متری در تهرانپارس غربی را معرفی می‌کند.

قیمت آپارتمان 70 متری یک خواب

قیمت یک آپارتمان 70 متری یک خواب در تهرانپارس غربی 6 میلیارد و 500 میلیون تومان است. این واحد در طبقه دوم یک ساختمان پنج طبقه قرار گرفته و از امکاناتی چون آسانسور و پارکینگ بهره می‌برد. این آپارتمان نورگیر در سال 1399 ساخته شده است.

آپارتمان 70 متری فول امکانات

یک آپارتمان 70 متری یک خواب و فول امکانات در تهرانپارس غربی با قیمت 8 میلیارد تومان به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه سوم یک ساختمان هفت طبقه قرار گرفته و ساخت 1398 است. از امکانات این واحد می‌توان به ‌آسانسور، پارکینگ، انباری و بالکن رو به آفتاب اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قیمت آپارتمان 70 متری کلید نخورده

یک واحد 70 متری دو خواب و کلید نخورده در تهارنپارس غربی 8 میلیارد و 200 میلیون تومان قیمت خورده است. این واحد که در سال 1403 به بهره برداری رسیده در طبقه سوم ساختمان قرار دارد. این آپارتمان بسیار خوش نقشه بوده و دارای آسانسور، پارکینگ و انباری است.

آپارتمان 70 متری بازسازی شده

یک واحد 70 متری دو خواب در تهارنپارس غربی در حالی که در طبقه چهارم ساختمان واقع شده و از آسانسور نیز استفاده می‌کند، 5 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت دارد. این واحد ساخت 1383 بوده و بازسازی شده است. واحد ذکر شده دارای انباری بوده و در موقعیت مکانی خوبی قرار دارد.

قیمت آپارتمان 70 متری دو خواب

قیمت یک واحد 70 متری ساخت 1395 در تهرانپارس غربی 6 میلیارد و 950 میلیون تومان است. این واحد دو خواب بوده و از آسانسور، پارکینگ و انباری استفاده می‌کند. آپارتمان مذکور در طبقه چارم یک ساختمان چهار طبقه قرار گرفته و دو واحدی است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
اوج آرام
آهن رویال
دادپویان
رایانه کمک
ایده سبز
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز