قیمت تیگو 9 هیبرید در بازار ایران چند؟

ژیوار

طبق شنیده‌ها، خودرو چری تیگو 9 پلاگین هیبریدی در راه بازار ایران است. این خودرو به دلیل دارا بودن قابلیت‌ها و ویژگی‌های مدرن در بازارهای خارجی با استقبال خوبی روبرو شده است.

به گزارش کاماپرس، چری تیگو 9 پلاگین هیبریدی در حال حاضر در چین با قیمتی معادل 1.056 میلیارد تومان عرضه شده است. با این حال هنوز قیمت قطعی آن در بازار ایران نهایی نیست.

تیگو 9 بعد از چین در خیابان‌های روسیه ظاهر شده است؛ خودرویی که در بین هیبریدی‌ها طراحی و قابلیت‌های متفاوتی دارد. به همین دلیل در بازارهای خارجی با استقبال قابل قبولی روبرو شده است.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

ویژگی فنی چری تیگو 9 پلاگین هیبریدی

این خودرو دارای 354 اسب بخار، 530 نیوتن متر گشتاور و شتابی7 ثانیه‌ای است. همچنین مصرف سوخت متوسط و برد حرکتی چری تیگو 9 PHEV به ترتیب 5.2 لیتر در صد کیلومتر، برد خالص برقی آن 120 کیلومتر و مصرف ترکیبی آن 1400 کیلومتر عنوان شده است.

داخل خودرو چری تیگو ۹ پلاگین هیبرید دارای کنترل مرکزی شناور 15.6 اینچی، صفحه نمایش لمسی 10.25 اینچی،  LCD کامل و فرمان D شکل است.

همچنین تیگو 9 هیبرید با تراشه Qualcomm Snapdragon 8155 طراحی شده است. در طراحی داخلی خودرو کنسول مرکزی شامل صفحه شارژ 50 وات موبایل، جالیوانی و دکمه چرخشی وجود دارد. از دیگر ویژگی متمایز طراحی این خودرو قطعات مشکی شامل ریل سقفی و جزئیات کرومی حاشیه شیشه‌‌های جانبی است.

سیستم مولتی مدیا این خودرو شامل HUD، سیستم صوتی با 14 بلندگوی سونی، نورپردازی محیطی 256 رنگ، سوپر آی‌ دی (ورود سریع با تشخیص چهره، تشخیص صدا یا بلوتوث)، سیستم پایش راننده و دستیار صوتی است.

در تیگو 9 هیبرید به جز تریم پایه، تمام سری به صورت استاندارد دارای عملکردهای کمکی رانندگی سطح 2 بوده و همچنین صندلی راننده تنظیم 6 جهته، تنظیم 4 جهته کمری، ماساژ، تهویه و گرمایش دارد. صندلی همراه با فشار دکمه صاف می‌شود که این قابلیت برای ردیف دوم و سوم نیز وجود دارد و می‌توانند به یک تخت 2.1 متر مربعی تبدیل شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : چری
نهال گشت
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز