قیمت تیبا 2  ، تیبا صندوق دار و آپشنال در آستانه سال نو چقدر است؟

ژیوار

بررسی قیمت ها در کف بازار خودرو نشان می دهد قیمت تیبا 2 ، تیبا صندوق دار و تیبا صندوق دار آپشنال در روز 29 اسفندماه 99 اندکی گران تر شده است.

به گزارش کاماپرس، در حالی که روزهای پایان امسال بازار خودرو شاهد یکی از راکدترین ایام خود بود و قیمت اغلب خودروها روند کاهشی را طی می کرد بررسی ها و گزارش های میدانی حاکی از تغییر جهت بازار و روند رو به رشد اما بسیار خزنده قیمت برخی خودروها طی یکی دو روز اخیر است.

نکته قابل توجه این که خودروهایی که قیمت آنها رو به افزایش گذاشته ، همان خودروهایی هستند که مورد توجه طیف کم درآمد جامعه قرار دارند و محصولات پرتیراژ دو خودروساز بزرگ کشور نیز به شمار می روند.

افزایش 2 تا 4/5 میلیونی قیمت انواع تیبا و همچنین پراید وانت یا همان سایپا 151 را در آستانه سال نو می توان به افزایش تقاضا برای این خودروها نسبت داد. تیبا 2 که قیمت آن در روزهای ارزانی به حدود 122 میلیون تومان هم رسیده بود اکنون در بازار 126 میلیون و 500 هزار تومان قیمت می خورد. تیبا صندوق دار را هم می توان این روزها با قیمت 118 میلیون تومان خریداری کرد در حالی که ابتدای هفته قبل این خودرو به 115 میلیون تومان رسیده بود.

سواری دیگر سایپا که کم کم به بازار راه پیدا کرده تیبا صندوق دار آپشنال است که با اندکی افزایش قیمت روبرو شده و اکنون با قیمت 127 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می رسد.

دریان سفر امید

تفاوت تیبا آپشنال با تیبا معمولی

بد نیست بدانید این تیبا با تیبای صندوق دار معمولی تفاوت فنی خاصی ندارد و از همان موتور و همان گیربکس استفاده می کند اما در نمای جلو تیبا آپشنال از نوار کرومی در جلو‌پنجره استفاده شده است. ضمنا زیر سپر جلو مشکی رنگ شده و در‌نمای کناری هم از آینه‌های با طراحی مشابه با کوییک استفاده شده و بر‌چسب تیبا‌پلاس زیر آن نصب شده‌است.

ناگفته نماند که قیمت پژو 206 تیپ 2 و پزو پارس سال هم در بازار اندکی افزایش داشته و اولی به قیمت 187 میلیون تومان و دومی به قیمت 207 میلیون و 500 هزار تومان رسیده که حاکی از گرانی 5 میلیونی این دو خودرو در آستانه سال نو است.

اخبار پربازدید را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودروسایپا
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز