هزینه خرید تور انگلیس 1403

تور انگلیس- کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

طبق گزارش کاماپرس در سال گذشته میلادی، بیش از 32 میلیون نفر از کشور انگلیس و مشخصا بیش از 19 میلیون نفر از شهر لندن دیدن کرده‌اند. این آمار نشان از محبوبیت این شهر در صنعت گردشگری انگلیس دارد. این شهر، پس از انقلاب صنعتی تبدیل به یکی از شهرهای مهم جهان تبدیل شد. با توجه به قدمت بیش از هزار ساله این شهر در جنوب شرقی انگلستان، با سفر به دل آن، می‌توان معماری‌های متنوعی را از قرون وسطی تا مدرنتیه به چشم دید. موزه ویکتوریا، فستیوال موسیقی ملبورن و جاذبه‌های گردشگری بی‌همتای این شهر، سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند؛

در این گزارش ضمن معرفی جاذبه‌‌های گردشگری تور انگلیس، و شهر لندن به عنوان مقصد این تور، شرایط و قیمت خرید تور انگلیس در تابستان 1403 بررسی شده است.

تور انگلیس - کاماپرس

جاذبه‌­های گردشگری تور انگلیس

در قالب تور انگلیس، گردشگران از نزدیک با جاذبه‌های دیدنی شهر لندن آشنا خواهند شد. مسلما در بازدید هشت روزه از این شهر، گردشگران فرصت مناسبی برای گشت و گذار اساسی در اختیار خواهند داشت و می‌توانند تجربه‌های به یاد ماندنی را از این تور برای خود به یادگار بگذارند. جاذبه‌های مهم دیدنی این شهر عبارتند از موزه بریتیش، کاخ باکینگهام، محله می‌فر، تالار معروف رویال آلبرت هال و نگارخانه کلی لندن.

موزه بریتیش

این موزه به عنوان یکی از مهم‌ترین موزه‌های تاریخ، در منطقه بلومزبری قرار گرفته است. در این موزه بیش از هشت میلیون اثر هنری و تاریخی نگهداری می‌شود و بازدید آن برای عموم مردم آزاد است. در این موزه گردشگران نه تنها فرصت آشنایی با آثار هنری و باستانی کشور انگلستان و بریتانیای کبیر را دارند، بلکه تجربه لمس تاریخ کهن جهان نیز می‌توان روح هر بازدیدکننده‌ای را نوازش کند.

محله‌ می‌فر

این محله یکی از مناطق معروف و مرفه‌نشین لندن به حساب می‌‌‌آید و در منطقه وستمینستر قرار دارد. در این محله می‌توان به تماشای ساختمان‌های لوکس و تاریخی نشست. این محله به واسطه سلیقه لوکس ساکنانش، که عموما افراد ثروتمند شهر را در بر می‌گیرد، گزینه مناسبی برای انجام خریدهای لوکس و گران‌قیمت به حساب می‌آید.

کاخ باکینگهام

این کاخ نیز در منطقه وستمینستر قرار دارد و با گذر از محله می‎فر می‌توان عظمت و شکوه این کاخ را از نزدیک مشاهده کرد. این مکان محل اقامت ملکه و خانواده سلطنتی است و نمایی از زندگی سلطنتی و تاریخ انگلیس را به رخ می‌کشد. در نگاه اول ستون‌ها و پیلارهای کلاسیک این مجموعه توجه را به خود جلب می‌کند و از طرفی دیگر طرح‌های متقارن و پنجره‌های بزرگ می‌تواند هر گردشگری را مسحور زیبایی خود کند.

تور انگلیس - کاماپرس

هزینه‌های تور انگلیس

بازه زمانی تور انگلیس از 23 تا 30 شهریور 1403 به مدت 8 روز است. در تور انگلیس، هزینه هر نفر در اتاق تک تخته 3790 یورو به اضافه 49 میلیون و 900 هزار تومان و در اتاق دو تخته 2490 یورو به اضافه 49 میلیون و 900 هزار تومان است. همچنین هزینه اتاق کودکان دو تا چهار سال بدون تخت معادل 1190 یورو به اضافه 45 میلیون و 900 هزار تومان کودکان و اتاق کودکان چهار تا 11 سال با تخت معادل 1890 یورو به اضافه 45 میلیون و 900 هزار تومان است.

امکانات تور انگلیس

از جمله امکاناتی که تور انگلیس در اختیار گردشگران قرار می‌دهد، می‌توان به اقامت در هتل چهار ستاره همراه با صبحانه، ویزای شنگن، بیمه مسافرتی و ترانسفرهای فرودگاهی و زمینی اشاره کرد.

در این تور، یک فرد فارسی زبان به عنوان راهنما همراه گردشگران خواهد بود و آنان همراه با راهنمایان محلی می‌­توانند گشت شهری جذابی را تجربه کنند. خدمات CIP در فرودگاه مبدا، از دیگر ویژگی‌های این تور است. در تور انگلیس ، ایرلاین قطر ایرویز برای پروازها در نظر گرفته شده است.

تور انگلیس - کاماپرس

خرید تور انگلیس از «ایوار»

آژانس گردشگری ایوار با داشتن 20 سال سابقه، مرجعی مناسب برای انتخاب بهترین تورهای خارجی، آسیایی و اروپایی به شمار می‌رود. ایوار با ارائه خدماتی همچون اخذ ویزای شینگن، تهیه بلیط رفت و برگشت با هواپیمایی ترکیش، اقامت در هتل‌های چهار و پنج ستاره، راهنمای تور، بیمه مسافرتی و ترانسفر فرودگاهی و بین شهری، همراه خوبی برای گردشگران خواهد بود. گردشگران می‌توانند در قالب تور انگلیس ، سفری هیجان‌انگیز را در دل جاذبه‌های دیدنی شهر لندن تجربه کنند.

علاقه‌­مندان برای رزرو تور انگلیس و اطلاع از خدمات آژانس ایوار می‌توانند به وبسایت www.eavar.com مراجعه کنند یا با شماره 02191009100 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایوار
آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز