قیمت بهترین مدل ‌های کامیون در ایران

آریاک سفر

ماشین‌های سنگین و کامیون نقش زیادی در حفاظت از جان و سلامت افراد دارند و به همین جهت بسیاری از متقاضیان به دنبال بهترین برند موجود در بازار هستند. همچنین بعضی از افراد به خرید کامیون به چشم یک سرمایه‌گذاری نگاه می‌کنند و به همین دلیل بهتر است رانندگان به دنبال بهترین و باکیفیت‌ترین مدل‌های موجود در بازار باشند تا با مشکل مواجه نشوند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی بهترین مدل‌های کامیون موجود در بازار پرداخته است.

کامیون ولوو FH460

یکی از بهترین کامیون‌های موجود در بازار ایران، ولوو FH460 است که توسط شرکت سایپا دیزل وارد بازار می‌شود. این ماشین سنگین قدرت زیادی دارد و انتخاب بسیار مناسبی برای جاده‌های طولانی است. این خودرو دارای 16 دنده است که امکان تنظیم سرعت‌های مختلفی را برای رانندگان فراهم می‌کند. علاوه بر این، جی‌پی‌اس، کروز کنترل و دکمه استارت موتور خارج از کابین نیز از سایر امکانات تعبیه‌شده در این کامیون است. همه‌ این عوامل باعث محبوبیت این کامیون ولوو در ایران شده‌ است.

کامیون اسکانیا R560

یکی دیگر از محبوب‌ترین و پرفرو‌ش‌ترین کامیون‌ های ایران، اسکانیا R560 است که با موتور 560 اسب بخار به بازار عرضه می‌شود. موتور قدرتمند این کامیون باعث شده که به عنوان یکی از بهترین کشنده‌های موجود در بازار شناخته شود. کامیون اسکانیا R560 یکی از خاص‌ترین و بهترین مدل‌های موجود در ایران است که با 16 دنده و دو عدد تانک سوخت به بازار عرضه می‌شود. تانک‌های سوخت این کامیون 1200 لیتر ظرفیت دارد و از آلومینیوم ساخته شده است. از سایر تجهیزات این کامیون نیز می‌توان به جعبه دنده اتوماتیک، سیستم گرمکن صندلی راننده، سیستم تعلیق اتوماتیک و تهویه هوشمند اشاره کرد.

دریان سفر امید

کامیون - کاماپرس

کامیون‌ بنز آکسور

کامیون بنز آکسور یکی از بهترین کشنده‌های موجود در بازار ایران است. این کامیون با ظاهر ساده و هزینه‌ استهلاک نسبتا پایین‌تر نسبت به هم‌ردیفان خود، از محبوبیت زیادی برخوردار است. یکی دیگر از مزیت‌های این ماشین‌، موتور قدرتمند به کار  رفته در آن است که باعث می‌شود عملکرد خوبی به عنوان یک کشنده داشته باشد. تخت استراحت راننده و تخت دوم کمک راننده، دریچه سقف برقی و سیستم هشداردهنده دیجیتالی نیز از سایر امکانات به‌کاررفته در این کامیون است.

فاو J6

کامیون چینی فاو J6 با قطعات باکیفیت و مشخصات فنی ایده‌آل، یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های موجود در ایران است. این کامیون با موتور شش سیلندری 420 اسب بخار قدرت تولید می‌کند که رضایت بخش است. در این کامیون از سیستم سوخت‌رسانی Common Rail و پمپ انژکتوری بوش استفاده شده است. یکی از مزیت‌های این کامیون، ظرفیت سوخت 800 لیتری آن است که امکان سفرهای طولانی را برای رانندگان فراهم می‌کند. استفاده از قطعات با کیفیت در کامیون فاو J6 باعث شده که از این مدل استقبال خوبی شود.

کامیون ولوو FH500

یکی از بهترین مدل‌های کامیون که در سال 2012 وارد ایران شد، کامیون ولوو FH500 بوده که از آخرین نسل‌ کشنده‌های کشور سوئد است. این کامیون ولوو با حداکثر 500 اسب بخار قدرت، 12 دنده برای حرکت به جلو و چهار دنده برای حرکت به عقب، به عنوان یکی از بهترین مدل‌های موجود در ایران شناخته می‌شود. در این خودرو از قطعات به‌روز و باکیفیت استفاده شده و عملکرد بسیار خوبی در بین سایر رقبای موجود به نمایش می‌گذارد.

خرید آنلاین کامیون از «اتوبان»

شرکت دیزل ران با نام تجاری اتوبان، فعالیت خود را در سال 1400 به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه ماموت شروع کرد. این مجموعه با هدف ایجاد بستر آنلاین برای کارشناسی و خرید و فروش خودروهای سنگین و کامیون، فعالیت خود را آغاز کرد. در حال حاضر اتوبان انواع خدمات مانند کارشناسی، آگهی اینترنتی، اخذ تسهیلات و فروش سفارشی را در بستر پلتفرم خود ارائه می‌دهد. همچنین متقاضیان با استفاده از خدمات مشاوره‌های تخصصی اعضای این مجموعه می‌توانند بهترین گزینه را انتخاب کنند. این مجموعه در تلاش است که معضلات خرید و فروش و پیچیدگی‌ها و دشواری‌های فرآیند معاملات خودروهای سنگین را با استفاده از تکنولوژی‌های جدید و خدمات آنلاین برطرف کند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این مجموعه می‌توانند به وبسایت https://otobantruck.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02191091040 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : اتوبان
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان