قیمت بلیط هواپیما به 5 شهر جنوبی در تعطیلات خرداد چند؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

روزهای باقی‌مانده از بهار؛ به دلیل آب وهوای مطبوع در مقایسه با تابستان، بهترین فرصت سفر به شهرهای جنوبی ایران و لذت بردن از طبیعت و ساحل این شهرهاست. در این میان بسیاری از تعطیلات میانه خرداد برای سفر به این شهرها بهره می برند.

کاماپرس در این گزارش، قیمت بلیط هواپیما از مبدأ تهران به 5 شهر جنوبی کشور برای تعطیلات خرداد را بررسی می‌‌کند.

قیمت بلیط هواپیما تهران بندرعباس

* شرکت هواپیمایی کیش ایر در روز یکشنبه 13 خرداد، در ساعت 12:45 پروازی از تهران به مقصد بندرعباس دارد. قیمت بلیط کلاس اکونومی از این پرواز حدوداً 2 میلیون 100 هزار تومان و بلیط کلاس بیزینس آن حدود 4 میلیونو 500 هزار تومان است.

* در همین روز، در ساعت 6:25 شرکت ایران ایرتور، پروازی از تهران به همین مقصد دارد که بلیط آن را به قیمتی در حدود 2 میلیون و 700 هزار تومان به فروش می‌رساند. قیمت بلیط بیزینس این پرواز نیز 4 میلیون و 950 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

قیمت بلیط هواپیما تهران کیش

* شرکت آوا ایر بلیط هواپیما کلاس اکونومی پرواز ساعت 14:35 روز یکشنبه 13 خرداد خود به مقصد کیش را به قیمت 2 میلیون و 900 هزار تومان به فروش می‌رساند.

* هواپیمایی وارش در روز 13 خرداد پروازی را در ساعت 11 از تهران به مقصد اهواز اجرا می‌کند که بلیط آن به قیمت حدوداً 2 میلیون تومان قابل تهیه است.

قیمت بلیط هواپیما اکونومی تهران دزفول

* بلیط کلاس اکونومی پرواز ساعت 9:15 هواپیمایی قشم ایر که از تهران به مقصد دزفول برگزار می‌شود حدوداً 1 میلیون و 200 هزار تومان قیمت دارد. تاریخ این پرواز شنبه 12 خرداد است.

* هواپیمایی ایران ایر در ساعت 20:45 روز شنبه 12 خرداد پروازی را از تهران به مقصد آبادان برگزار می‌کند که قیمت بلیط هواپیما کلاس اکونومی آن حدوداً 1 میلیون و 300 هزار تومان است.

* پرواز شرکت کیش ایر به همین مقصد در روز یکشنبه 13 خرداد در ساعت 45: 18 دقیقه انجام می‌شود. بلیط کلاس اکونومی این پرواز حدوداً 1 میلیون و 700 هزار تومان و بلیط کلاس بیزینس آن حدوداً 4 میلیون و 100 هزار تومان فروخته می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : علی بابافلای تودی
آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
رایانه کمک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز