قیمت انواع ویزای دبی

ژیوار

دبی به عنوان یکی از شهرهای محبوب و پرتردد شناخته شده توریستی و گردشگری است که در طی چندین سال اخیر مقصد سفر بسیاری از مسافران از جمله ایرانیان بوده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از قاره پیما، این شهر هر ساله میزبان تعداد بسیار بالایی از مسافرانی است که به واسطه مقاصد گوناگون به این شهر سفر می کنند و قابل ذکر است تمامی مسافران قبل از انجام سفر حتما باید ویزای مرتبط با سفرشان را اخذ کرده باشد و در غیر این صورت و در صورت مسافرت بدون ویزا از ورود آنها به خاک کشور امارات و شهر دبی جلوگیری می‌شود.

قاره پیما بعنوان یکی از رسمی ترین کارگزارهای ثبت درخواست ویزای دبی فعالیت دارد که با انتخاب ما می‌توانید با سریعترین زمان و حداقل زمان ویزای خود را اخذ کنید.

انواع ویزاهای دبی و قیمت ها

هر مسافر:

دریان سفر امید
  • برای اخذ ویزای 14 روزه یکبار ورود 288 درهم باید پرداخت کنید.
  • برای اخذ ویزای قوری امارات باید 367 درهم بپردازید.
  • برای اخذ ویزای 30 روزه یکبار ورود 292 درهم باید پرداخت فرمایید.
  • برای ویزای 90 روزه یکبار ورود باید هر 726 درهم بپردازید.

نکته مهمی که باید اشاره شود این است که افراد بالای شصت سال ملزم به پرداخت مبلغ بالاتری برای اخذ بیمه مسافراتی خود هستند.

افرادی که کمتر از 18 سال سن داشته باشند و با همراه اقدام به سفر به دبی کرده باشند، باید هزینه کمتری برای ویزای خود پرداخت کنند.

افرادی که در ایران زندگی می کنند و دارای گذرنامه این کشور نیز هستند، می‌توانند ویزای یک ماهه مولتی و سه ماهه چند بار ورود به کشور امارات و شهر دبی را اخذ کنند.

در صورت اخذ ویزای مولتی و سه ماهه چند بار ورود دیگر نمی‌توانند ویزای 48 و 96 ساعته امارات را دریافت کنند.

برای مشاهده قیمت ویزای دبی به تومان وارد سایت قاره پیما شده و در قسمت ویزای سایت وارد صفحه ویزای دبی شده و قیمت بروز ویزای دبی به تومان را مشاهده فرمایید.

نحوه اخذ ویزای توریستی دبی و مدراک مورد نیاز

در دوران کرونا و با وجود محدودیت ها اخذ این نوع از ویزا امکان پذیر نبود، اما با برداشته شدن محدودیت های کویید 19 مسافران به راحتی برای اخذ ویزای توریستی خود می توانند اقدامات لازم را به انجام برسانند.

افرادی که کمتر از 18 سال سن دارند، حتما باید به همراه والدین و یا فردی بزرگسالی که همراهشان در سفر خواهد بود اقدام به اخذ ویزا نمایند که قابل ذکر است هزینه این افرادی که سن پایین تری را دارا می باشند نیز کمتر است.

تا اطلاع ثانوی مسافر باید قبل از سوار هواپیما شدن به مقصد امارات و شهر دبی تست PCR داده باشد، این نکته نیز قابل ذکر می باشد که در فرودگاه بین المللی دبی دوباره از مسافر تست پی سی آر به صورت رایگان گرفته می شود و همچنین قبل از بازگشت به ایران از امارات باز هم باید در بیمارستان ایرانیان دبی تست کرونا بدهد و نتیجه آن را به همراه خود داشته باشید.

مدارکی که باید برای اخذ این نوع از ویزا ارائه شود نیز، عبارتند از:

  • اسکن رنگی از پاسپورت (با اعتبار حداقل 6 ماه)، کارت ملی و صفحه اول شناسنامه (در صورتی که نام و یا فامیل خود را تغییر داده اید اسکن صفحه توضیحات شناسنامه را نیز باید اسکن نمایید و ارائه آن الزامیست).
  • رزرو بلیط رفت و برگشت به دبی.
  • ارائه عکس (باید عکس فرد درخواست دهنده ویزا باشد که در 6 ماهه اخیر گرفته شده باشد).
  • بعد از همه گیری کرونا، کشور امارات صدور بیمه مسافرت از طریق یک شرکت بیمه معتبر مختص به این کشور را اجباری کرده است که هزینه آن را مسافر در آخر باید بپردازد.

موضوعات قابل ذکر در رابطه با اخذ و تمدید ویزای دبی

هر مسافر در طول بیست و چهار ساعت شبانه روز امکان ثبت درخواست اخذ ویزای دبی را در قاره پیما دارد اما این نکته قابل ذکر است که اداره صدور روادید کشور امارات در روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل است.

در صورتی که درخواست اخذ ویزا دبی را ثبت نکرده و به هر دلیلی از سوی امارات این درخواست ریجکت شود، هیچ مسئولیتی متوجه قاره پیما نخواهد بود.

این نکته قابل ذکر است که قاره پیما برای افراد بالاتر از هشتاد سال ثبت درخواست ویزای امارات را انجام نمی‌دهد.

قاره پیما فقط درخواست کننده اخذ ویزای دبی متقاضیان است و در صورت ریجکت شدن مسئولیتی را بر عهده نخواهد داشت و هیچگونه مبلغی در صورت ریجکت شده به متقاضی پس داده نخواهد شد.

برخی مسافران بعد از اتمام مهلت ویزای خود مایل به تمدید آن می باشند و قبلا این نگرانی برای جریمه شدن زیاد بوده است اما در حال حاظر اگر می خواهید ویزای خود را بعد از اتمام تمدید نمایید تا ده روز این امکان برای متقاضیان وجود دارد.

اما اگر این مدت به پایان برسد و اقدام به تمدید ویزا نکنید و مایل به خروج از کشور امارات باشید باید به نسبت هر روز اضافه که بدون ویزا در امارات مانده اید جریمه پرداخت کنید.

نکته مهم این که تمدید و اخذ مجدد ویزا دبی فقط یک بار قابل انجام می باشد و اعتبار تمدید درست به اندازه ویزای امارات قبلی هر مسافر خواهد بود.

تنها آژانسی که ویزای شما را صادر کرده است باید کارهای تمدید ویزای امارات را برای مسافرش انجام دهد.

این نکته نیز قابل ذکر و اشاره می باشد که هزینه تمدید ویزای امارات با توجه به نوع روادید دبی متفاوت خواهد بود.

این موضوع نیز قابل ذکر است، زمانی که هر فرد ویزای خود را دریافت می کند به مدت دو ماه این ویزا اعتبار استفاده خواهد داشت و در صورتی که نتوانید در این مدت زمان از ویزای خود استفاده نماید هیچ گونه مشکلی برای ثبت درخواست اخذ مجدد ویزا متقاضیان وجود نخواهد داشت.

اخذ ویزای عادی دبی 2 الی 3 روز کاری زمان می برد اما در صورتی که ویزای فوری را ثبت کرده باشید این نوع از درخواست یک روزه بررسی می‌شود.

نکته مهمی نیز وجود دارد که هر فرد بدون داشتن کد پیگیری نمی تواند وضعیت درخواست ویزای الکترونیکی خود را چک کند.

بلیط هواپیما ارزان دبی

در رابطه با پرواز های ایرلاین ها به سمت فرودگاه بین المللی ساخته شده در دبی می توان اشاره کرد که، هواپیمایی امارات ایرلاین و خطوط هوایی فلای دبی به ترمینال سه و خطوط هواپیمایی قشم ایر، ماهان ایر، ایران ایر، ایران ایر تور به ترمینال یک فروگاه اصلی دوبی رفت و آمد دارند و مسافران را به این شهر زیبا از کشور امارات متحده عربی جا به جا می‌کنند.

مسافران عزیز امکان رزرو بلیط ارزان دبی از شهرهای مختلف ایران نظیر: تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، جزیره کیش، جزیره قشم، بندرعباس، اهواز، تبریز را داراست.

قاره پیما به تمامی مسافران پیشنهادی مهم و قابل توجه ارائه می دهد و آن این موضوع است که قبل از سفر به امارات متحده عربی، بلیط رفت و برگشت دبی خود را خریداری فرمایید زیرا نرخ تهیه بلیط هواپیمای دبی در مسیر برگشت به ایران گرانتر است.

مسافران ایرانی با داشتن بلیط خطوط هواپیمایی امارات ایرلاین به هر مقصدی در دنیا، مجاز به بیست و چهار ساعت توقف در فرودگاه دبی با کد یاتا DXB می باشند چون امکان اقامت رایگان در هتل های فرودگاهی دبی را ندارد بهتر است در وب سایت قاره پیما دنبال رزرو پروازهایی با کانکشن کوتاه در دبی باشد.

اقامت در هتل های دبی

دبی بعنوان یکی از لوکس ترین مقاصد گردشگری در دنیا  و در بین توریست ها و مسافران در بین چندین سال اخیر شناخته شده است.

بیشتر هتل های با کیفیت در دبی دارای  چهار یا پنج ستاره می باشند و به مسافران با دارا بودن مجرب ترین کادر بهترین خدمات را ارائه می‌دهند.

به هر دلیلی که می خواهید مدت طولانی در شهر دبی بمانید (مثل پیگیری کارهای سفارت آمریکا و غیره در دبی) باید به اجاره یک واحد در هتل آپارتمان های دبی را مد نظر خود داشته باشید تا هزینه های مقرون به صرفه ای را بتوانید پرداخت کنید، زیرا رزرو هتل دبی قیمت های بالایی دارند.

رزرو اتاق یا سوئیت در هتل های واقع در جزیره های نخلی دبی خیلی برای گردشگر خارجی مقرون به صرفه نبوده و گران تمام خواهد شد اما در حومه شهر می توانید سوئیت ها و هتل آپارتمان ها با قیمت های مقرون به صرفه ای را پیدا کنید.

مرتبط با : قاره پیما
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز