قیمت آپارتمان 90 متری در شهرک راه آهن

ژیوار

شهرک راه آهن از محلات منطقه ۲۲ تهران است. دسترسی مطلوب به بزرگراه‌ها و اماکن تفریحی مهمی چون دریاچه چیتگر و مجموعه ایران مال، شهرک راه آهن را به یکی از محلات پرتقاضای غرب تهران تبدیل کرده است. قیمت آپارتمان در این منطقه بسته به سن بنا، امکانات و موقعیت از حدود متری 65 تا 120 میلیون تومان آگهی شده است.

کاماپرس در این گزارش فهرستی از آپارتمان‌های 90 متری شهرک راه آهن را معرفی می‌کند.

*یک آپارتمان ۹۰ متری ساخت سال ۷۹ با دو اتاق خواب، با قیمت ۵ میلیارد و۹۰۰ میلیون تومان و به ازای هر متر ۶۵ میلیون و ۵۵۵ هزار تومان به فروش می‌رسد. این واحد بازسازی شده در زیر همکف واقع شده و آسانسور، پارکینگ و انباری ندارد.

*آپارتمان ۹۰ متری دیگری در دهکده المپیک ساخت سال 88 با قیمت کل ۶ میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد دو خوابه برای هر متر ۷۱ میلیون و ۱۱۱ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

*واحدی ساخت سال ۸۷ با دو اتاق خواب با قیمت کل ۶ میلیارد و 800 میلیون تومان و به ازای هر متر ۷۵ میلیون و ۵۵۵ هزار تومان به فروش می‌رسد. این واحد که در طبقه آخر ساختمانی 4 طبقه واقع شده، آسانسور ندارد.

*قیمت آپارتمان 10 ساله با دو اتاق خواب، ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و به ازای هر متر ۸۳ میلیون و ۳۳۳ هزار تومان آگهی شده است. این واحد با دسترسی مطلوب به بزرگراه‌ها، آسانسور، پارکینگ و انباری هم دارد.

*آپارتمان دیگری در بلوار کاج شهرک راه آهن به قیمت کل ۸ میلیارد و۸۵۰ میلیون تومان و هر متر ۹۸ میلیون و ۳۳۳ هزار تومان به فروش می‌رسد. این واحد ساخت سال ۸۴ با ۲ اتاق خواب در طبقه دوم ساختمان سه طبقه واقع شده و آسانسور ندارد.

*قیمت آپارتمان دیگری در سروستان شهرک راه آهن ساخت سال ۸۸ با دو اتاق خواب برای هر متر ۱۰۰ میلیون تومان و قیمت کل ۹ میلیارد تومان آگهی شده است. این واحد در طبقه دوم واقع شده و آسانسور، پارکینگ و انباری هم دارد.

*یک آپارتمان در شهرک راه آهن با قیمت کل ۱۱ میلیارد و۵۰۰ میلیون تومان آگهی شده است. قیمت هر متر این واحد 2 خوابه ساخت سال 80، حدود ۱۲۷ میلیون تومان تعیین شده است. این واحد در طبقه سوم ساختمانی دارای قدرالسهم در میدان اتریش و دسترسی مطلوب به اتوبان‌های همت، آزادگان شمال و کرج واقع شده است.

قیمت آپارتمان نوساز در شهرک راه آهن

*قیمت آپارتمانی نوساز در شهرک گلستان ۸ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان و به ازای هر متر ۹۳ میلیون تومان آگهی شده است. این واحد دو خوابه در طبقه پنجم ساختمانی دارای آسانسور، پارکینگ و انباری واقع شده است.

*آپارتمان دیگری در بخش کوهک بهاران شهرک راه آهن ساخت سال ۱۴۰۲ با دو اتاق خواب با قیمت هر متر ۱۲۸ میلیون و ۸۸۸ هزار تومان و قیمت کل ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به فروش می رسد. این واحد در طبقه اول ساختمان سه طبقه شخصی‌ساز واقع شده است.

انتهای پیام

نهال گشت
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت آپارتمان 90 متری در شهرک راه آهن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز