قیمت آپارتمان 60 متری در پرند

ژیوار

براساس تحقیقات صورت گرفته، پرند یکی از محدوده‌های اطراف پایتخت است که بیشترین مسکن دولتی را در خود جای داده و پذیرای تقاضای خریداران مسکن است. بررسی تورم‌ها نشان می‌دهد که از ابتدای سال کنونی، قیمت آپارتمان در پرند با تورم بیشتری در مقایسه با قیمت خانه در تهران مواجه بوده است. البته تقاضای افراد نشان می‌دهد که بسیاری به سبب بحران آب در مناطق جنوبی به خرید خانه در شهرهای جدید اطراف تهران ترغیب می‎شوند و همین امر تقاضای خرید خانه در پرند را افزایشی کرده است و بسیاری برای خرید آپارتمان 60 متری در پرند جستجو می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه قیمت 6 آپارتمان 60 متری در پرند را بررسی خواهد کرد؛

*آپارتمان 60 متری با عمر بنا یک سال در پرند با قیمت 970 میلیون تومان به فروش می‌رسد. از امکانات این خانه می‌توان به یک اتاق و آسانسور اشاره کرد. قیمت هر متر مربع این واحد که در طبقه سوم واقع شده، 16 میلیون و 166 هزارتومان است.

*واحد 60 متری ساخته شده در سال 1400، با بودجه‌ای معادل یک میلیارد تومان قابل خریداری است. این آپارتمان در طبقه اول واقع شده و امکاناتی همچون پارکینگ و یک اتاق دارد. متقاضی برای هر متر این واحد 60 متری باید 16 میلیون و 666 هزارتومان بپردازد.

دریان سفر امید

*آپارتمان تکخوابه 60 متری با عمر بنا 2 سال در فاز 6 پرند یک میلیارد و 200 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد که هر متر آن 20 میلیون تومان قیمت دارد در طبقه همکف واقع شده است. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و بازنشر آن در سایر رسانه‌ها بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

*قیمت مشخص شده برای دیگر آپارتمان 60 متری در پرند یک میلیارد و 480 میلیون تومان است. این آپارتمان نوساز تکخوابه در طبقه دوم واقع شده و امکاناتی همچون آسانسور و پارکینگ دارد. متقاضی برای خرید هر متر این واحد باید 24 میلیون و 666 هزارتومان پرداخت کند.

*آپارتمان 60 متری در فاز صفر پرند یک میلیارد و 630 میلیون تومان قیمت دارد. این واحد تکخوابه در سال 86 ساخته شده و دارای امکاناتی همچون پارکینگ و انباری است. قیمت هر متر این واحد واقع در طبقه سوم 27 میلیون و 166 هزارتومان تعیین شده است.

*براساس آگهی‌های فروش، دیگر آپارتمان 60 متری در پرند با بودجه یک میلیارد و 800 میلیون تومان قابل خریداری است. این واحد با عمر بنا 14 سال در طبقه اول واقع شده و امکاناتی همچون یک اتاق و انباری دارد.

انتهای پیام

نهال گشت
تهران آهن
آهن رویال
سبیت
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت آپارتمان 60 متری در پرند

  1. فرناز شیخ محمدی گفته:

    پارسال پرند زمستان معامله کردم ۸۵ متری ۲ خواب ۴۸۰ میلیون پروژه مسکن مهر مهسا نزدیک مرکز شهر و خرید ۷ سال ساخت ! نمیدونم این قیمتها چطور اینقدرر بالاست !! فاز ۷ خیلی ارزونتره صفر از اولش گزلن بود . ۳ خواب ۸۵ متری فاز ۷ پرند ۵۸۰ م بود الان ممکنه ۱ تومن باشه مترو هنوز نیامده . مشکل آب داره اسانسورها اکثرا خراب هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز