قیمت آپارتمان های سعادت آباد، لویزان و شمال تهران زیر ۵ میلیارد

ژیوار

با اینکه بیشتر آپارتمان های شمال تهران و سعادت آباد قیمت های بالایی دارند، اما هنوز هم می توان با ۵ میلیارد و حتی کمتر یک آپارتمان نقلی با سن بنای بالا خریداری کرد.

به گزارش کاماپرس، آمار سامانه اطلاعات بازار املاک ایران نشان می دهد قیمت مسکن در معاملاتی که در دی ماه 99 انجام شده با کاهش نسبی همراه بوده و همچنین تعداد معاملات در محله‌هایی که متوسط قیمت مسکن در آن‌ها پایین است بیشتر از قبل شده است. با این حال آپارتمان های نقلی اما کلنگی شمال شهر و سعادت آباد و لویزان هم مشتری های خودشان را داشته اند و با اینکه قیمت آپارتمان در این مناطق خیلی گران است، اما رصد بازار نشان می دهد در این مناطق می توان با بودجه زیر ۵ میلیارد تومان آپارتمان خرید.

ارزان ترین آپارتمان های شمال شهر تهران

یکی از ارزان ترین آپارتمان های زیر ۵ میلیون تهران، یک آپارتمان ۵۲ متری، ۱۶ سال ساخت در عباس آباد است که با قیمت ۱ میلیارد تومان فروخته می شود.
یک آپارتمان ۶۳ متری با ۱۸ سال سن بنا در شهرک نفت با قیمت ۲ میلیارد و ۳۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

قیمت یک آپارتمان ۹۰ متری در دروازه شمیران حدود ۲ میلیارد و ۳۴ میلیون تومان است. یک آپارتمان ۶۷ متری با ۱۴ سال سن بنا در لویزان با قیمت ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان معامله می شود.

دریان سفر امید

یک آپارتمان ۸۹ متری با ۱۱ سال سن بنا در بهجت آباد با قیمت ۳ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان فروخته می شود. آپارتمانی ۶۹ متری در ونک و با ۹ سال سن بنا حدود ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

یک آپارتمان ۹۵ متری با ۲۲ سال سن بنا در سعادت آباد با قیمت ۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان به فروش می رسد. قیمت یک آپارتمان ۹۹ متری نوساز در اراج حدود ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار  مهم بازار مسکن ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نهال گشت
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز