قوی ترین اسب های جهان از کدام نژاد هستند؟ (ویدیو)

ژیوار

اسب ها بیش از چند هزار سال است که اهلی شده و پرورش داده شده اند. بسیاری از اسب های بزرگ و تنومند اسب های بارکشی هستند یعنی فقط به منظور کشیدن بارهای سنگین پرورش یافته اند و اسب بارکش بلژیکی قوی ترین نژاد اسب در جهان است که چندین دفعه در رقابت های بارکشی بین المللی برنده شده است. در ادامه ویدیویی تماشا خواهیم کرد که اسب های بارکش بلژیکی را نمایش می دهد و با چند نژاد اسب قوی دیگر نیز آشنا خواهیم شد.

اسب پرچرون: این اسب نیز حیوان تنومندی است. اصالتاً فرانسوی است و اندازه های مختلفی دارد. برخلاف اسب های بارکشی دیگر، این اسب خصوصیاتی متفاوت با اسب های عربی و اسب های آسیایی دارد. اگرچه گردن این اسب قدری باریک تر از سایر نژادهاست ولی باز هم در کشیدن بارهای سنگین بسیار توانمند است.

اسب کارولینا مارش تاکی: وقتی صحبت از زندگی از زمستان های سرد و طولانی به میان بیاید این نژاد از اسب خودش را نشان می دهد. نگهداریش آسان است و بیشتر از دیگر نژادها شرایط سخت را تحمل می کند. در بسیاری از فیلم های سینمایی نیز از این نژاد اسب استفاده شده است.

دریان سفر امید

اسب جیپسی ونر: این نژاد در سراسر جهان طرفدار پیدا کرده است، زیباست، قد و قواره ای عالی دارد، توانایی انجام کارش بالاست و با انسان ها مهربان است. جیپسی ونرها به نسبت اسب های کوچکی هستند ولی می توانند به راحتی کالسکه ها و دلیجان ها را بکشند. سواری شان نیز خوب است و می توانند سوارکاران سنگین وزن را تحمل کنند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز