قطع انگشت دست برای حضور در المپیک

ژیوار

مت داوسون، بازیکن هاکی روی چمن استرالیا، برای آنکه المپیک پاریس را از دست ندهد، بخشی از انگشت خود را که دچار شکستگی شده بود، قطع کرد.

به گزارش کاماپرس، انگشت دست راست این بازیکن دو هفته پیش و در جریان تمرین در زمین بازی دچار شکستگی شد و پزشکان به او گفتند که بهبودی آن ماه‌ها طول می‌کشد؛ گزینه‌ای دیگری که پزشکان پیش روی او گذاشتند قطع انگشت بود که به تشخیص آن‌ها فرصت بازی تا ۱۰ روز دیگر را به این بازیکن می‌داد.

خبر فوری:

بیشتر بخوانید:

داوسون به شبکه سِوِن استرالیا گفت: «زمان زیادی برای تصمیم‌گیری نداشتم. تصمیم گرفتم و سپس با همسرم تماس گرفتم و او گفت «نمی‌خواهم تصمیم عجولانه‌ای بگیری.» اما فکر می‌کنم تمام اطلاعات لازم را برای تصمیم‌گیری نه تنها برای بازی در پاریس، بلکه برای زندگی پس از آن را داشتم.»

دریان سفر امید

او با این کارش هم تیمی‌ها و مربی خود را شوکه کرد اما در نهایت، آنها از داوسون حمایت کردند. کالین بچ، سرمربی تیم گفت: «بهترین راه برای بهبودی از آن و رسیدن به المپیک، قطع کردن انتهای انگشت بود. بنابراین او تصمیم گرفت این کار را انجام دهد. این چیزی نیست که یک مربی بتواند برای بازیکن تصمیم بگیرد. تمام اعتبار این کار به مت تعلق می‌گیرد. مطمئن نیستم که خودم این کار را می‌کردم، اما او این کار را کرده، پس عالی است.»

این بازیکن ۳۰ ساله و هم‌تیمی‌هایش قرار است امروز (شنبه) مقابل آرژانتین قرار بگیرند.

انتهای پیام

نهال گشت
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز