قرص ماشین ظرفشویی ایرانی بهتر است یا خارجی؟

قرص ماشین ظرفشویی_کاماپرس
ژیوار

با افزایش روزافزون استفاده از ماشین‌های ظرف‌شویی در خانه‌ها، انتخاب قرص مناسب به یکی از دغدغه‌های مصرف‌کنندگان تبدیل‌شده است. انتخاب بهترین قرص برای اطمینان از تمیز بودن ظروف و درعین‌حال حفظ سلامت دستگاه بسیار مهم است. با توجه به تنوع بالای این محصول در بازار، مصرف‌کنندگان سعی می‌کنند تا بهترین و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنند.

کاماپرس در این گزارش قرص‌های ایرانی و خارجی را باهم مقایسه کرده است.

به‌طورکلی مزایای استفاده از قرص ماشین ظرف‌شویی در مقابل پودر و مایع زیاد است مثلاً قرص‌ها استفاده آسان‌تری در مقابل پودر و مایع دارند. قدرت شویندگی آن‌ها بالاتر و مقدار آن در هر بار استفاده مشخص است. درمجموع قرص بیشتر باعث درخشندگی ظروف می‌شود.

ویژگی‌های یک قرص ماشین ظرف‌شویی خوب چیست؟

انتخاب قرص ماشین ظرف‌شویی ایرانی یا خارجی مناسب، می‌تواند نقش مهمی در عملکرد و راحتی شما داشته باشد. انتخاب قرص مناسب برای ماشین ظرف‌شویی، باید دارای ویژگی‌هایی باشد تا ظروفی درخشان و تمیز برای شما به ارمغان بیاورد.

کیفیت شستشو، یک اصل مهم

مهم‌ترین بخش هر قرص ماشین ظرف‌شویی، مواد پاک‌کننده آن است. وظیفه این مواد تجزیه چربی‌ها، لکه‌ها و باقی‌مانده غذاها از روی ظروف است. بهتر است به دنبال قرص‌هایی باشید که حاوی آنزیم‌هایی هستند که به‌طور خاص در تجزیه پروتئین و نشاسته مؤثر باشد.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

افزایش طول عمر ماشین ظرف‌شویی

قرص‌های باکیفیت با فرمولاسیون ویژه، از رسوب و جرم گرفتن قطعات داخلی ماشین ظرف‌شویی جلوگیری می‌کنند و عمر مفید آن را افزایش می‌دهند.

متناسب بودن قرص ظرفشویی با انواع جنس ظروف

برخی از قرص‌های بی‌کیفیت ممکن است دارای مواد شیمیایی سخت باشند که می‌توانند در طولانی‌مدت باعث خوردگی و آسیب رساندن به ظروف شوند. درواقع ترکیبات موجود در قرص نباید خش و یا آثار دیگری بر روی ظروف ایجاد کنند.

اهمیت رایحه و عطر قرص ظرفشویی

علاوه بر اینکه وظیفه اصلی یک قرص ماشین ظرف‌شویی تمیز کردن است، بسیاری از آن‌ها رایحه‌های دل‌نشینی نیز دارند. این رایحه‌ها می‌توانند پس از هر شستشو، بوی مطبوعی را در ماشین ظرف‌شویی شما ایجاد کنند.

به میزان حل شوندگی قرص دقت کنید

یک قرص خوب ماشین ظرف‌شویی باید در طول شستشو به‌طور کامل حل شود. حل شدن نصفه و نیمه می‌تواند منجر به باقی ماندن مواد شوینده روی ظروف یا داخل ماشین ظرف‌شویی شود که این امر می‌تواند مشکلاتی نظیر بوی نامطبوع، لکه‌دار شدن ظروف و خرابی ماشین ظرف‌شویی را ایجاد کند.

قرص ظرفشویی-کاماپرس

قیمت مناسب با کیفیتی خوب

هدف شما باید یافتن قرصی باشد که با ارائه‌ کیفیتی مطلوب، نسبت به قیمتی که می‌پردازید، ارزش بالایی داشته باشد.

قرص‌های ماشین ظرف‌شویی خارجی

برند فیری

فیری، نامی شناخته‌شده در میان شوینده‌های ماشین ظرف‌شویی، به شما کمک می‌کند تا ظروفی تمیز، درخشان و عاری از هرگونه لکه و چربی داشته باشید. قرص‌های ماشین ظرف‌شویی فیری در انواع مختلفی ازجمله معمولی، پلاتینیوم، لیمویی و چندکاره در بازار موجودند که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. قدرت پاک‌کنندگی و رسوب‌زدایی فوق‌العاده این قرص‌ها، لکه‌های سرسخت مانند قهوه، چای و چربی‌ها را به‌راحتی پاک می‌کند. علاوه بر قدرت پاک‌کنندگی، فیری دارای خاصیت براق‌کنندگی و جلا دهندگی نیز هست و نیازی به استفاده از جلا دهنده به‌صورت جداگانه ندارید. این قرص‌ها حتی ظروف شیشه و کریستال را نیز به‌طور کامل تمیز، بدون لکه و بسیار شفاف می‌شویند. استفاده از رایحه لیمویی در قرص‌های فیری، به از بین رفتن بوی بد ظروف کمک می‌کند و طراوت و تازگی خاصی به آن‌ها می‌بخشد.

قرص ماشین ظرفشویی_کاماپرس

برند فینیش

فینیش، برندی شناخته‌شده و محبوب در میان خانواده‌های سراسر جهان است که به قدرت تمیزکنندگی فوق‌العاده قرص‌های ماشین ظرف‌شویی خود مشهور است. فرمولاسیون پیشرفته‌ قرص‌های فینیش، ظروفی تمیز، درخشان و عاری از هرگونه لکه و چربی را به شما ارائه می‌دهد… عملکردهای چندگانه قرص‌های فینیش، مانند جرم‌زدایی، براق‌کنندگی و نمک ماشین ظرف‌شویی، شما را از صرف هزینه اضافی و دردسر استفاده از چندین محصول مختلف نجات می‌دهد.

قرص ماشین ظرفشویی_کاما پرس

بهترین قرص ماشین ظرف‌شویی ایرانی

برند هوم پلاس

قرص ماشین ظرف‌شویی هوم پلاس مدل Lemon، گزینه‌ای بسیار به‌صرفه و اقتصادی برای خانواده‌ها به‌حساب می‌آید. این قرص‌ها با قدرت چربی زدایی و تمیزکنندگی بالا، لکه‌ها و باقی‌مانده غذا را به‌طور کامل از بین می‌برند و ظروفی تمیز و درخشان برای شما بر جای می‌گذارند. عطر لیموی موجود در این قرص‌ها، بوی نامطبوع ظروف را از بین می‌برد و به آن‌ها رایحه‌ای مطبوع و دل‌نشین می‌بخشد. باوجود کارایی بالای قرص‌های هوم پلاس مدل Lemon، برای شستشوی بهینه ظروف، استفاده هم‌زمان از نمک و جلا دهنده در کنار این قرص‌ها توصیه می‌شود.

 

 


قرص ماشین ظرفشویی_کاماپرس

برند بینگو مدل ALL IN ONE

قرص ماشین ظرف‌شویی بینگو یکی دیگر از برندهای مطرح در تولید قرص ماشین ظرف‌شویی باکیفیت است که از قدرت تمیزکنندگی بالایی برخوردار است. به‌طورکلی براق‌کنندگی، لکه‌زدایی، چربی‌زایی و جلوگیری از ایجاد رسوبات آهکی از ویژگی‌های مهم این محصول است. با کمک این نوع قرص ظرف‌شویی می‌توانید برای ظروف درخشش بالایی را رقم بزنید و در کنار آن بوی نامطبوع ظروف را هم از بین ببرید.

قرص ماشین ظرفشویی_کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : هوم پلاس
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز