قدرت نمایی نیسان پاترول مدل 2025

ژیوار

پاترول 2025 رونمایی شد. شرکت نیسان قیمت پایه این خودرو را 65 هزار دلار اعلام کرده که معادل 3 میلیارد و 900 میلیون تومان است.

به گزارش کاماپرس، پاترول نسل جدید از لحاظ ظاهری کاملا با نسل‌های قبلی متفاوت بوده و ابهت زیادی دارد. در نگاه اول از این خودرو جلو پنجره‌های بزرگ و چراغ‌های ال ای دی به شکل حرف E خودنمایی می‌کند. چراغ‌های عقبی این خودرو به صورت کاملا پیوسته طراحی شده و تقریبا سرتاسر عرض خودرو را پوشش داده است.

بیشتر بخوانید:

طبق گفته‌های سخنگوی نیسان، پاترول 2025 به سیستم 4 دبلیو دی مجهز شده است که باعث کنترل بیشتر روی زمین‌های ناهموار و شرایط جوی مختلف خواهد شد. در واقع راننده با این سیستم به آسانی در حالت‌های مختلف امکان رانندگی دارد.

کابین پاترول 2025

کابین پاترول نسل جدید هم با نسل‌های قبل کاملا فرق دارد. داخل کابین این خودرو، دو نمایشگر 14.3 اینچی وجود دارد که یکی از آن‌ها مخصوص راننده بوده و نمایشگر دیگر برای اطلاعات و سرگرمی سرنشین‌ها است. سیستم عامل این نمایشگرها نیسان کانکت 2 است که به گوگل بیلت این، مسیریابی ماهواره‌ای و نمایش صفحه گوشی هوشمند وصل می‌شود.

دریان سفر امید

این پاترول برای سرنشین‌های ردیف دوم نمایشگر 12.8 اینچی قرار داده که امکان پخش انواع فیلم و بازی را دارد. این مدل پاترول به خاطر چیدمان مناسب 30 درصد فضای بار بیشتری نسبت به مدل‌های قبل دارد.

مشخصات فنی پاترول 2025

خودرو پاترول 2025 به موتور 3.5 لیتری وی6 توئین توربوی جدید مجهز شده است. همچنین این پیشرانه به اندازه 425 اسب بخار قدرت دارد و گشتاور آن به 700 نیوتن متر می‌رسد. این خودرو برای طی کردن هر 100 کیلومتر به 9.9 تا 10.3 لیتر بنزین احتیاج دارد.

امکانات پاترول 2025

پاترول نسل جدید به امکاناتی مثل پد شارژ بی‌سیم، درگاه‌های یو اس بی- سی، نمایشگر سربالا، کنترل حرکت در سربالایی و سراشیبی، دوربین 360 درجه، کروز کنترل تطبیقی، نورپردازی محیط و صندلی‌های برقی هشت حالته مجهز شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : نیسان
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز