قابل توجه کسانی که قصد خرید تتر دارند

خرید تتو
تورهای مسافرتی لحظه آخر

ارز دیجیتال تتر بیشترین میزان خرید را در بین رمزارزهای مختلف در صرافی‌ها به خود اختصاص داده و دلیل آن نیز امکان انجام معاملات رمزارزی بر پایه تتر است. تتر نقش آفرین اصلی بازار استیبل کوین‌ها است و سایر ارزهای مشابه به دلیل سهم بسیار ناچیز از بازار عملا خرید و فروش قابل توجهی ندارند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی این رمزارز و ارائه نکاتی برای خرید تتر پرداخته است.

دلیل محبوبیت تتر

تتر ارز پایه برای بیشتر معاملات رمزارزی است. اگرچه بیشتر رمزارزها را می‌توان بر پایه بیت کوین و برخی از استیبل کوین‌های دیگر نیز معامله کرد، اما اغلب معامله‌گران و سرمایه‌گذاران، علاقه‌­مند به معامله بر اساس تتر هستند.

تتر که در بازار با نام USDT معامله می‌شود، یک رمزارز بر پایه دلار آمریکا بوده که رقم آن تقریبا ثابت و برابر با یک دلار است. این ارز به دلیل پشتوانه قوی و امنیت بالایی که دارد، همچنان مورد اعتمادترین استیبل کوین در سراسر جهان است.

در صرافی‌ها نیز تتر اصلی‌ترین رمزارز فروخته شده بر اساس ارزهای رسمی کشورها و ارزهای فیات (اسکناس و سکه) است. بیشتر مردم علاقه­‌مند به خرید مستقیم رمزارزها با ریال یا دلار نیستند و ترجیح می‌دهند که در ابتدا تتر بخرند و سپس با استفاده از این رمزارز به خرید یا معامله رمزارزهای مورد علاقه خود بپردازند.

تفاوت اندک قیمت تتر با دلار

یکی از نکات مهم هنگام خرید تتر امکان اختلاف جزئی آن با دلار است. این ارز اگرچه یک ارز ثابت یا استیبل کوین است، اما همیشه نوسانات بسیار ناچیزی را نیز تجربه می‌کند و در برخی از روزها ممکن است چند سنت یا یک دلار تغییر کند. البته این اختلاف به قدری ناچیز است که معمولا نادیده گرفته می‌شود.

همچنین در ایران نیز ممکن است قیمت دلار موجود در بازار و صرافی‌های سنتی با تتر موجود در صرافی‌های رمزارز تفاوت داشته باشد. این تفاوت قیمتی به دلایل مختلف اتفاق می‌افتد و معمولا باعث می‌شود که قیمت تتر هزار تومان یا اندکی کمتر یا بیشتر از هزار تومان افزون بر قیمت دلار باشد.

لزوم دقت در انتقال تتر

بیشتر مردم بعد از خرید تتر، آن را به کیف پول خود یا یکی دیگر از صرافی‌ها انتقال می‌دهند. این انتقال می‌تواند با هدف نگهداری این رمزارز یا استفاده از آن برای انجام معاملات در یک صرافی داخلی یا خارجی انجام شود. معمولا انتقال تتر بسیار آسان و فوری انجام می‌شود، اما در صورت کم دقتی ممکن است کل سرمایه خود را از دست بدهید.

انتقال تتر از طریق پروتکل‌های مختلف امکان‌پذیر است. ساده‌ترین و ارزان‌ترین روش انتقال تتر از طریق شبکه ترون است که به آن TRC20 گفته می‌شود، اما می‌توان تتر را از شبکه اتریوم یا ERC20  نیز انتقال داد. نکته مهم این است که در صورت انتخاب شبکه ترون برای انتقال تتر تنها یک دلار و بعضا 50 سنت به عنوان هزینه انتقال کسر می‌شود، ولی در شبکه اتریوم بسته به شلوغی شبکه ممکن است تا چندصد دلار نیز به عنوان این هزینه کسر شود.

همچنین اگر شبکه انتقال با آدرس کیف پول همخوانی نداشته باشد یا اشتباهی در آدرس کیف پول مقصد صورت گیرد نیز ممکن است تمام تترهای ارسال شده در شبکه گم شده و امکان برگرداندن و دسترسی به آنها وجود نداشته باشد.

از صرافی‌های معتبر خرید کنید

خرید تتر از افراد نیز امکانپذیر است و می‌توان در ازای واریز مبلغ از شخصی که در کیف پول خود تتر دارد، درخواست کنید که به میزان مبلغ پرداختی به شما تتر بفرستد. اما بهترین روش خرید از افراد آشنا یا خرید از صرافی‌های معتبر رمزارزی است. صرافی‌های معتبر بر اساس احراز هویت از مشتریان خود، خرید و انتقال تتر را در بستر امن‌تری انجام می‌دهند.

خرید تتر از صرافی «کیف پول من»

صرافی کیف پول من اولین سامانه نگهداری آنلاین ارزهای دیجیتال در ایران است. این صرافی با استفاده از استانداردهای جهانی در حوزه امنیت، خرید و نگهداری ارزهای دیجیتال را برای افراد حقیقی و حقوقی آسان کرده است.

صرافی کیف پول من علاوه بر ارائه تمام خدمات خرید، تبدیل، فروش و نگهداری رمزارز با کارمزد پایین، خدمات پرداخت ارزی را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

علاقه‌­مندان برای ارتباط بیشتر و استفاده از خدمات ارزی می‌توانند به وبسایت صرافی کیف پول من به آدرس kifpool.me مراجعه یا با شماره تلفن 02191306781 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز