فیلم جدید پژمان جمشیدی به شما سود می دهد

ژیوار

فیلم سینمایی بخارست برای اولین بار به کمک تامین مالی جمعی ساخته می‌شود. مردم با پرداخت حداقل 500 هزار تومان، امکان سرمایه گذاری در این فیلم را دارند. پروژه بخارست بازگشت اصل سرمایه به همراه سود آن را برای سرمایه گذاران تضمین کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فرهنگ و رسانه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، فیلم بخارست کارگردانی سیدمسعود اطیابی و با بازی پژمان جمشیدی، هادی کاظمی، حسین یاری ، امیرحسین آرمان، غزال نظر و … ساخته شده است. این فیلم قرار است برای اولین بار در ایران به شیوه تامین مالی جمعی ساخته شود و پیش بینی شده که سود این پروژه طی یکسال 42 درصد باشد. این طرح وثیقه‌های مالی مناسب را جهت تضمین اصل سرمایه دارد. سرمایه و سود مشارکت کنندگان پس از اتمام پروژه به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

روش درآمدزایی این فیلم به سه قسمت تقسیم می‌شود. مهم‌ترین روش کسب درآمد، فروش 1 میلیون و 400 هزار بلیت با متوسط نرخ 33 هزار تومان در بازه زمانی 12 ماهه است. دو راه دیگر برای کسب درآمد، فروش وی اُ دی و بلیت آنلاین است که بعد از پایان اکران بخارست در سینماها آغاز خواهد شد. قیمت بلیت آنلاین برای هر فیلم 40 هزار تومان اعلام شده که براساس قراردادی میان تولیدکننده و پلتفرم درصدی از این مبلغ به تولیدکننده منتقل می‌شود.

دریان سفر امید

سرمایه درخواستی برای فیلم بخارست

براساس روال معمول، هزینه‌های تولید فیلم شامل پیش تولید، تولید و پس تولید و بازاریابی است که از درآمد کسر خواهند شد. مبلغ باقی مانده تحت عنوان سود، بین سرمایه گذاران تقسیم خواهد شد.

سرمایه درخواستی برای این فیلم 4 میلیارد تومان اعلام شد که حداقل 2 میلیارد تومان آن جمع آوری شده است. افرادی که مایل به سرمایه گذاری در این فیلم هستند باید حداقل 500 هزار تومان بپردازند. دوره انجام این طرح یکسال اعلام شده است.

انتهای پیام

روکش مارال
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز