فوق العاده/ وام بدون سود 300 میلیون تومانی بانک ملت

ژیوار

مشتریان بانک ملت که دارای حساب قرض الحسنه نیک هستند، امکان درخواست برای تسهیلات 300 میلیون تومانی «نیک وام» را دارند. این وام قرض الحسنه بوده و به مشتریان دارای رتبه اعتباری مناسب تعلق می‌گیرد. طبق اعلام بانک ملت، متقاضی باید حداقل نمره اعتباری 30 را داشته باشد تا بتواند برای این تسهیلات درخواست بدهد. در صورتی که مشتری رتبه اعتباری کمتری داشته باشد، امکان درخواست وام را ندارد.

به گزارش کاماپرس، وام 300 میلیون تومانی بانک ملت به مشتریانی پرداخت می‌شود که میانگین حساب 4، 8 یا 12 ماهه ایجاد کرده باشند. بانک ملت مبلغ سپرده مشتریان را در هنگام ایجاد میانگین حساب مسدود نمی‌کند و وام گیرنده همواره امکان استفاده از آن و واریز و برداشت را دارد. این وام کاملا قرض الحسنه است و تنها گیرندگان آن باید کارمزد چهار درصدی آن را بپردازند. افراد امکان بازپرداخت این تسهیلات را طی 36 ماه دارند.

لازم به ذکر است این وام به افرادی که هیچ بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی ندارند، تعلق می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

چه افرادی امکان درخواست تسهیلات نیک وام را دارند و اقساط چقدر است؟

همه اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند برای نیک وام درخواست بدهند. اشخاص حقیقی در صورتی که از دریافت وام منصرف شوند، امکان انتقال امتیاز آن به اقوام درجه یک را دارند. اشخاص حقوقی هم امکان اعطای امتیاز این وام را به پرسنل بیمه شده خود که حساب حقوقی آن‌ها در شعب بانک ملت بوده و حقوقشان از طریق بانک واریز می‌شوند را دارند.

بعد از دریافت سقف این وام، با در نظر گرفتن مدت زمان بازپرداخت و کارمزد چهار درصدی، باید هر ماه معادل 9 میلیون و 90 هزار تومان قسط پرداخت شود. در پایان زمان بازپرداخت اقساط، وام گیرنده باید 324 میلیون تومان به بانک پرداخته باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ملت
نهال گشت
سازگار ارقام
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

25 دیدگاه برای “فوق العاده/ وام بدون سود 300 میلیون تومانی بانک ملت

  1. جعفر محبی گفته:

    همینجوری که میخونی شرایط خوب و راحت ولی وقتی اقدام میکنی برآب گرفتن وام هفت خان رستم میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز