فوری / 4 شرط دریافت وام نیم میلیارد تومانی بدون ضامن بانک اقتصاد نوین

وام 20 میلیونی تا 700 میلیونی به چه کسانی تعلق می گیرد؟-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بانک اقتصاد نوین در قالب طرحی جدید تحت عنوان «اعتبارینو» تا سقف 500 میلیون تومان و با نرخ سود 23 درصد، وام بدون ضامن پرداخت می‌کند.
به گزارش کاماپرس، بر اساس این طرح، متقاضیان واجد شرایط می‌توانند از اعتبار اهدائی در این طرح از فروشگاه‌های طرف قرار داد بانک اقتصاد نوین خرید کنند.

متقاضیانی واجد شرایط دریافت این وام هستند که دارنده حساب‌های بلندمدت در بانک اقتصاد نوین و سرمایه‌گذ واحد‌های صندوق‌های با درآمد ثابت این بانک باشند. البته متقاضی برای دریافت این وام نباید به بانک بدهکار بوده و یا چک برگشتی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

جزییات و شرایط وام نیم میلیارد تومانی اعتبارینو

  • متقاضیان وام اعتبارینو می‌توانند تا 80 درصد مبلغ سپرده خود و تا سقف 500 میلیون تومان تسهیلات را دریافت کنند.
  • شایان ذکر است که برای دریافت این وام نیازی به معرفی ضامن نبوده و حساب سپرده بلندمدت متقاضی به عنوان ضمانت مسدود خواهد شد.
  • متقاضیان می‌توانند واحد‌های صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت بانک اقتصاد نوین را به عنوان وثیقه دریافت این وام قرار دهند.
  • سود سپرده‌های یک ساله، 2 ساله و 3 ساله بانک اقتصاد نوین، به ترتیب حدود 20.5، 21.5 و 22.5 درصد است و زمانیکه سپرده‌ها، برای تضمین وام مسدود می‌شوند، این سود به آن تعلق می‌گیرد.

مبلغ اقساط وام اعتبارینو بانک اقتصاد نوین

به نقل از تجارت نیوز، بازپرداخت وام اعتبارینو با نرخ سود 23 درصد به انتخاب متقاضی سه تا 36 ماهه بوده و متقاضی می‌تواند به صورت یک‌جا نیز این وام را تسویه کند.

در این رابطه اگر متقاضی پرداخت قسطی را انتخاب کند، برای بازپرداخت وام نیم میلیاردی باید ماهانه حدود 19 میلیون و 354 هزار تومان قسط پرداخت کند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک اقتصاد نوین
آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز