فوری / جزییات دریافت وام نیم میلیارد تومانی بانک ملت

لست سکند

بانک ملت طرح تسهیلاتی به نام «شایان» را تدارک دیده که براساس آن شخص این امکان را دارد تا با ایجاد میانگین حساب یک تا 12 ماهه، وام 500 میلیون تومانی دریافت کند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مشتری بانک ملت هستند و در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی با حداثل سپرده 15 میلیون تومانی دارند، می‌توانند برای طرح تسهیلاتی شایان درخواست بدهند. البته افراد به منظور دریافت این تسهیلات گذشته از سپرده کوتاه مدت باید ضامن رسمی مورد نظر بانک و اعتبار شغلی نیز داشته باشند. میزان سود این تسهیلات برحسب ضریب برابری و مدت ماندگاری تعیین شده و بین 18 تا 23 درصد است. افراد بعد از دریافت وام بین 12 تا حداکثر 60 ماه امکان پرداخت اقساط را دارند.

اخبار پربازدید را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود 18 درصدی و در نظر گرفتن حداکثر مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط این تسهیلات به 12 میلیون و 696 هزار و 714 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات 261 میلیون و 802 هزار و 823 تومان خواهد بود. جمع رقم وام و سود آن نیز به 763 میلیون و 532 هزار و 823 تومان می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

برخی از خدمات و افتخارات بانک ملت

بانک ملت بیست و نهم آذرماه سال 1358 شروع به فعالیت کرد و از آن زمان تاکنون با ارائه خدمات بانکی شامل سپرده‌ها و خدمات ریالی، سپرده‌ها و خدمات ارزی، طرح‌های اعتباری، تسهیلات ارزی و … توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

این مجموعه در سال‌های فعالیت خود توانسته مقام برتر در بین بانک‌های تجاری کشور، مقام نخست در بین بانک‌های دولتی در طرح ارزیابی عملکرد و تعیین کارایی بانک‌های دولتی 82 و … را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ملت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز