فوری/ شرایط ویژه ثبت نام وام 300 میلیونی بدون سود بانک دی

لست سکند

بانک دی یکی از بانک‌های خصوصی کشور است که همواره به منظور بهبود شرایط مشتریان خود طرح‌های تسهیلاتی مختلفی را تدارک دیده است. یکی از طرح‌های تسهیلاتی این مجموعه «باران» نام دارد که سقف آن به 300 میلیون تومان می‌رسد.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مشتری بانک دی هستند و به دریافت وام 300 میلیون تومانی تمایل دارند باید سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند. ضمنا افراد باید در سپرده خود حداقل 10 میلیون تومان نگهداری کنند. این وام قرض الحسنه بوده و تنها برای پوشش هزینه بانک به آن چهار درصد کارمزد تعلق می‌گیرد. افرادی که به دریافت این تسهیلات تمایل دارند باید ضامن رسمی داشته باشند. گیرندگان این وام ظرف مدت زمان حداقل شش ماه یا حداکثر 60 ماه امکان پرداخت اقساط را خواهند داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با در نظر گرفتن مبلغ وام، نرخ کارمزد تعیینی و در نظر گرفتن سقط مدت زمان بازپرداخت، فرد باید هر ماهه 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان بپردازد. کل سود تسهیلات این وام به 36 میلیون تومان می‌رسد و جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 336 میلیون و 300 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

درباره بانک دی و اهداف آن بدانید

بانک دی یکی از بانک‌های خصوصی کشور بوده که با هدف سهل و فراهم کردن امکان مشارکت گسترده و فراگیر ملی و مردمی در تمامی فعالیت‌های سازنده، مثمر ثمر و موجه اقتصادی و مالی به خصوص در زمینه‌های پولی، مالی و بانکی تشکیل شده است.

این بانک در خصوص تحقیق اهداف مذکور مستلزم تجهیز منابع مالی از طریق جذب سپرده‌ها، اخذ تسهیلات و استفاده از سایر ابزارهای پولی و مالی و تخصیص آن‌ها برای اعطای تسهیلات اعتباری و سرمایه گذاری در رشته‌های مختلف اقتصادی مشغول فعالیت است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک دی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “فوری/ شرایط ویژه ثبت نام وام 300 میلیونی بدون سود بانک دی

  1. ناشناس گفته:

    آخه قسط ماهانه ۵ میلیووووون تومنی رو کدام قشر از جامعه قدرت پرداختشو داره؟
    بقیه شو دیگه نمیگم.
    آخر پیام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز