شرایط ویژه دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک ملت + مبلغ اقساط

لست سکند

دارندگان حساب قرض‌الحسنه در هر یک از شعب بانک ملت امکان درخواست برای وام 200 میلیونی این مجموعه را دارند. این وام در قالب طرح تسهیلاتی «حامی» و به شکل کارت اعتباری به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که به دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک ملت تمایل دارند باید اعتبار شغلی مورد نظر این مجموعه را داشته باشند و بتوانند ضامن رسمی و معتبری ارائه دهند. لازم به ذکر است که در صورت پرداخت این تسهیلات امکان هزینه آن برای خرید هر نوع کالایی وجود ندارد. در واقع افراد با این مبلغ ملزم به خرید از فروشگاه‌های طرف حساب بانک ملت هستند.

براساس اطلاعات موجود، افراد با این تسهیلات امکان خرید از ایران رادیاتور و پاکشوما را دارند. علاوه بر این دو برند، امکان خرید با تسهیلات مذکور از برند اسنوا، دوو و بست نیز وجود دارد. ضمنا این تسهیلات به افرادی پرداخت می‌شود که قبلا از آن استفاده نکرده باشند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

نکاتی مهم و حائز اهمیت درباره وام 200 میلیون تومانی طرح حامی بانک ملت

سود این وام طبق تصویب بانک مرکزی 23 درصد است و افراد بعد از دریافت امکان پرداخت اقساط را طی حداقل 12 ماه و حداکثر 36 ماه دارند.

راز آسمان پایتخت

لازم به ذکر است که به منظور دریافت وام، سپرده متقاضی مسدود نخواهد شد و ضمنا به هیچ وجه نیاز به ایجاد میانگین حساب برای دریافت این تسهیلات نیست.

با توجه به شرایط مذکور افراد باید ماهیانه 7 میلیون و 741 هزار و 944 تومان قسط بدهند. کل سود این تسهیلات به 78 میلیون و 709 هزار و 995 تومان خواهد بود و جمع رقم وام و سود آن نیز 278 میلیون و 709 هزار و 995 تومان اعلام شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ملت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز