فوری / جزییات و نحوه ثبت نام وام بدون سود 300 میلیونی بانک توسعه تعاون

لست سکند

افراد تحت پوشش کمیته امداد امام و سازمان بهزیستی کشور که مشتری بانک توسعه تعاون هستند می‌توانند از تسهیلات وام بدون سود 300 میلیون تومانی این مجموعه با نام طرح «مائده» برخوردار شوند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که تحت پوشش کمیته و سازمان بهزیستی هستند با داشتن سپرده قرض الحسنه امکان درخواست وام 300 میلیون تومانی این مجموعه را دارند. مدت زمان خواب سپرده به منظور دریافت این تسهیلات بین سه تا شش ماه اعلام شده است.

این وام به صورت قرض الحسنه بوده و کارمزد صفر تا چهار درصدی دارد. متقاضیان این تسهیلات حداکثر در بازه زمانی 60 ماهه امکان پرداخت اقساط تسهیلات مذکور را دارند. افراد به منظور دریافت این وام 300 میلیون تومانی باید ضامن رسمی داشته باشند و از اعتبار شغلی خوبی برخوردار باشند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

جزییات وام بدون سود 300 میلیون تومانی

با توجه به مبلغ وام اعلام شده و شرایط مذکور میزان هر قسط این طرح تسهیلاتی به 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان می‌رسد. کل سود این تسهیلات 36 میلیون تومان اعلام شده و جمع رقم وام و سود آن نیز 336 میلیون و 300 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

لازم به ذکر است که این تسهیلات گذشته از افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی کشور به اشخاصی که مایل به ایجاد مشاغل خانگی هستند نیز تعلق می‌گیرد.

بانک توسعه تعاون طی سال‌های فعالیت خود چه افتخاراتی به دست آورده است؟

بانک توسعه تعاون با هدف گسترش تعاون و همکاری در بخش‌های مختلف کشور و ارتقا اقتصاد شکل گرفت. این مجموعه در طی سال‌های فعالیت خود توانسته افتخارات زیادی از جمله تندیس هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، جایزه مسئولیت اجتماعی 1400، اجلاس سراسری انقلاب صنعتی چهارم در هزاره سوم و … را کسب کند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک توسعه تعاون
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “فوری / جزییات و نحوه ثبت نام وام بدون سود 300 میلیونی بانک توسعه تعاون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز