فوری / نحوه دریافت وام 20 میلیون تومانی بانک تجارت ویژه نوروز

لست سکند

مشتریان بانک تجارت که در این مجموعه سپرده قرض‌الحسنه دارند، این امکان را خواهند داشت تا برای وام 20 میلیون تومانی طرح «عید تا عید» این مجموعه درخواست بدهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام 20 میلیون تومانی بانک تجارت هستند باید دارای رتبه اعتباری آ یا بی نزد بانک مرکزی باشند و حداکثر از تسهیلات دریافتی تا پایان اسفندماه سال جاری استفاده کنند.

این افراد بعد از دریافت تسهیلات و استفاده از آن حداکثر ظرف مدت دو ماه امکان بازپرداخت اقساط را خواهند داشت. با توجه به قرض الحسنه بودن این وام و مدت زمان بازپرداخت اعلامی، افراد هر ماهه باید 10 میلیون تومان قسط بپردازند. با این حساب میزان جمع رقم وام و سود آن به 20 میلیون و 200 هزار تومان می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

افرادی که مایل به دریافت وام عید تا عید بانک تجارت هستند، نیازی به مراجعه به شعب این مجموعه نداشته و کافی است برای درخواست تسهیلات مذکور از طریق برنامه باجت اقدام کنند. لازم به ذکر است که به منظور دریافت این تسهیلات به ارائه هیچ نوع ضامن، چک یا سفته احتیاجی نیست.

درباره بانک تجارت و جوایز آن بیشتر بدانید

بانک تجارت از ادغام 11 بانک ایران و انگلیس، بین المللی ایران و ژاپن، تجارتی ایران و هلند، ایران و خاورمیانه، اعتبارات ایران، بازرگانی ایران، ایرانشهر، صنایع ایران، شهریار و ایرانیان و کار در سال 1358 فعالیت خود را آغاز کرد. این بانک با داشتن تجربه نزدیک به نیم قرن سعی در ارائه بهترین خدمات بانکی دارد.

این مجموعه تاکنون موفق به کسب ستاره بین المللی کیفیت پاریس، بانک سبز، جایزه ستاره طلایی کیفیت پاریس، ولح کیفیت سال 2009، جایزه یورومانی سال 2004، جایزه طلایی کیفیت خدمات و … شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک تجارت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز