فوری / جزییات ثبت نام وام 2 میلیارد تومانی بانک توسعه تعاون

لست سکند

اساتید دانشگاه‌ها، موسسات عالی آموزشی کشور اعم از دولتی، آزاد، پیام نور و حق التدریسی، فرهنگیان آموزش و پرورش که مشتری بانک توسعه تعاون هستند، امکان درخواست وام طرح «هم راه فرهیختگان» را دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، سقف وام طرح هم راه فرهیختگان متناسب با موقعیت علمی و آموزشی درخواست دهنده متفاوت است. در صورت درخواست این تسهیلات توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و موسسات عالی آموزشی کشور شامل دولتی، آزاد اسلامی، پیام نور و حق التدریس، مبلغ حداکثر 2 میلیارد تومان خواهد بود.

این تسهیلات برای اساتید دانشگاهی حداکثر تا 1 میلیارد و 500 میلیون تومان تعیین شده است. فرهنگیان آموزش و پرورش نیز امکان درخواست این وام را تا سقف 1 میلیارد تومان دارند. سپرده لازم برای دریافت این وام قرض الحسنه بوده و واجد شرایط‌ها باید ضامن رسمی و اعتبار شغلی داشته باشند. افراد طی مدت زمانی 60 ماهه امکان پرداخت اقساط این تسهیلات را خواهند داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

مبلغ اقساط وام 2 میلیارد تومانی طرح هم کار فرهیختگان چقدر است؟

در صورت درخواست این وام توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه و موسسات آموزش عالی کشور و دریافت مبلغ سقف آن، میزان هر قسط 56 میلیون و 380 هزار و 942 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 1 میلیارد و 382 میلیون و 856 هزار و 531 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز حول و حوش 3 میلیارد و 382 میلیون تومان اعلام شده است.

بانک توسعه تعاون هدف خود از ارائه این تسهیلات را توفیق فرهنگیان و اساتید دانشگاهی اعلام کرده است. این بانک با نیازسنجی اصولی به ارائه وام مذکور پرداخته و تلاش کرده تا با طرح مذکور تمامی نیازهای متقاضیان را پوشش بدهد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک توسعه تعاون
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز