جزییات ثبت نام وام ویژه 200 میلیون تومانی بانک کارآفرین

لست سکند

افرادی که در بانک کارآفرین حساب قرض الحسنه دارند، امکان استفاده از طرح تسهیلات «امیدآفرین» را خواهند داشت. این تسهیلات تا 2 برابر سپرده متقاضی تسهیلات ارائه می‌دهد.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، سقف وام تسهیلات امیدآفرین 200 میلیون تومان بوده و کف مبلغ این تسهیلات 50 میلیون تومان اعلام شده است. افرادی که به دریافت این وام تمایل دارند ابتدا باید میانگین حساب حداقل سه ماهه مورد نظر بانک را ایجاد کنند و سپس برای این طرح درخواست دهند. همچنین مبلغ سپرده گذاری برای دریافت این وام حداقل 25 میلیون تومان اعلام شده است.

آندسته از متقاضیانی که به دریافت این تسهیلات تمایل دارند نباید هیچ بدهی معوق یا چک برگشتی ثبت شده داشته باشند. حداکثر سود این تسهیلات 23 درصد اعلام شده و امکان پرداخت اقساط آن در 36 ماه متوالی وجود دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

افرادی که شرایط دریافت وام امیدآفرین را دارند، با توجه به شرایطی که درباره بازپرداخت این تسهیلات ذکر شده باید هر ماهه 7 میلیون و 741 هزار و 944 تومان قسط بپردازد. کل سود این تسهیلات به 78 میلیون و 709 هزار و 995 تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز تقریبا 278 میلیون و 909 هزار تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

بانک کارآفرین در چه بخش‌های خدمات ارائه می‌دهد و چه دستاوردهایی را کسب کرده است؟

یکی از بانک‌های خصوصی کشور بانک کارآفرین است که با هدف ارائه خدمات مناسب بانکداری اعم از بانکداری شخصی، تجاری و شرکتی شکل گرفت و به مشتریان خود خدمت رسانی کرد.

این بانک تاکنون توانسته استاندارد آموزشی بین المللی ایزو 29993، عالی‌ترین نشان شفافیت مالی با عنوان «تندیس زرین» سیزدهمین دوره جایزه مالی مدیریت مالی ایران سال 1401 و … را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک کارآفرین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز