فوری / جزییات ثبت نام وام 300 میلیونی بدون سود بانک گردشگری

لست سکند

بانک گردشگری به منظور حمایت همه جانبه از مشتریان خود طرح تسهیلاتی جدیدی به نام «پارسا» را تدارک دیده که مبلغ آن 300 میلیون تومان است. وام این طرح قرض الحسنه بوده و تنها به آن کارمزد دو یا چهار درصدی تعلق می‌گیرد.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مشتری بانک گردشگری هستند با ایجاد میانگین حساب حداقل چهار ماهه و حداکثر 12 ماهه امکان درخواست برای تسهیلات 300 میلیون تومانی بانک گردشگری را دارند. افراد به شرطی می‌توانند برای تسهیلات طرح پارسا درخواست بدهند که ضامن رسمی معتبری را به بانک معرفی کنند. بعد از دریافت تسهیلات، وام گیرندگان حداکثر ظرف مدت زمانی معادل 36 ماه امکان بازپرداخت را خواهند داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

از آنجایی که این وام قرض الحسنه است و مدت زمان بازپرداخت معقولی دارد، میزان اقساط آن در هر ماه به کمتر از 10 میلیون تومان می‌رسد. طبق اطلاعات موجود از رده، میزان هر قسط این وام با شرایط مذکور، 9 میلیون و 90 هزار و 909 تومان است. کل سود این تسهیلات 12 میلیون تومان بوده و جمع رقم وام و سود آن نیز 312 میلیون و 100 هزار تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

درباره بانک گردشگری و افتخارات و دستاوردهای این مجموعه بیشتر بدانید

بانک گردشگری به استناد ماده 98 قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایران و ماده واحده قانون اجازه تاسیس بانک‌های غیردولتی و دیگر مقررات مربوطه، مجوز تاسیس را دریافت کرده و سرانجام سال 89 فعالیت خود را آغاز کرد.

بانک گردشگری طی سال‌های فعالیت خود توانسته رتبه 55 صد شرکت برتر ایران در سال مالی 1394، تندیس کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی 90، گواهینامه ایزو 10668 بین المللی، نشان زرین برند پایدار با رویکرد مسئولیت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی و … را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک گردشگری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز