فوری / نحوه دریافت وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک دی

مشتریان بانک دی که مایل به دریافت وام قرض الحسنه با حداقل کارمزد هستند امکان درخواست تسهیلات طرح «باران» را دارند. سقف این وام برای اشخاص حقیقی 300 میلیون و برای حقوقی‌ها 750 میلیون تومان است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افراد حقیقی که مایل به دریافت وام هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کرده و حداقل 10 میلیون تومان تا زمان تسویه اقساط نگهداری کنند. ضمانت اصلی برای دریافت این وام معرفی ضامن رسمی کسر از حقوق است. افراد ظرف مدت حداقل شش ماه و حداکثر 60 ماه این امکان را دارند تا اقساط تسهیلات مذکور را پرداخت کنند. کارمزد این تسهیلات از چهار درصد بیشتر نخواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

افراد حقیقی دریافت کننده وام با توجه به شرایط مذکور باید به صورت ماهانه 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان قسط بدهند. کل سود تسهیلات 36 میلیون تومان بوده و جمع رقم وام و سود آن نیز به 336 میلیون و 300 هزار تومان می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

درباره اهداف و برخی از دستاوردهای بانک دی بیشتر بدانید

بانک دی براساس قانون اجازه تاسیس بانک‌های غیردولتی مصوب بیست و یکم فروردین سال 1379، با هدف آسان و فراهم کردن امکان مشارکت گسترده و فراگیر ملی و مردمی در تمامی فعالیت‌های سازنده، مثمر ثمر و موجه اقتصادی و مالی، به خصوص در زمینه‌های پولی، مالی و بانکی تشکیل شد.

این بانک همواره در راستای تحقق اهداف ذکر شده، براساس عملیات مجاز پولی، مالی و بانکی در چارچوب و مقررات جاری کشور و قانون عملیات بانکی بدون ربا فعالیت می‌کند.

این بانک تا به حال توانسته تندیس چهاردهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی 1398، جایزه خط کش طلایی نشان افکار عمومی 96، تندیس اولین المپیاد بانکی 96 و … را کسب کند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک دی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز