فوری / نحوه ثبت نام وام 300 میلیون تومانی بدون سود بانک دی + مبلغ اقساط

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بانک دی یکی از بانک‌های خصوصی کشور است که برای انجام مسئولیت اجتماعی و کمک به رفع کمبود نقدینگی مشتریان خود، طرح تسهیلاتی متنوعی دارد. «باران» یکی از طرح‌های تسهیلاتی این مجموعه است که به مشتریان دارای سپرده قرض الحسنه آن تعلق می‌گیرد. سقف وام مذکور 300 میلیون تومان اعلام شده است.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مشتری بانک دی هستند و به دریافت وام 300 میلیون تومانی تمایل دارند باید علاوه بر سپرده قرض الحسنه بتوانند به مبلغ حداقل 10 میلیون تومان در آن داشته باشند و برای مدت زمانی گردش حساب ایجاد کنند. این وام قرض الحسنه بوده و گیرندگانش تنها کارمزد چهار درصدی را می‌پردازند. افرادی که به دریافت این تسهیلات تمایل دارند باید ضمانت رسمی داشته و بتوانند ظرف مدت حداقل شش ماه یا حداکثر 60 ماه اقساط آن را بپردازند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با در نظر گرفتن مبلغ وام، نرخ کارمزد تعیینی و در نظر گرفتن مدت زمان بازپرداخت، میزان اقساط ماهیانه 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان است. کل سود تسهیلات این وام به 36 میلیون تومان می‌رسد و جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 336 میلیون و 300 هزار تومان خواهد بود.

بانک دی با چه هدف‌هایی کار خود را آغاز کرد؟

بانک دی یکی از بانک‌های خصوصی کشور بوده که با هدف سهل و فراهم کردن امکان مشارکت گسترده و فراگیر ملی و مردمی در تمامی فعالیت‌های سازنده، مثمر ثمر و موجه اقتصادی و مالی به خصوص در زمینه‌های پولی، مالی و بانکی فعالیت خود را آغاز کرد.

این بانک در راستای رسیدن به هدف خود خدماتی مانند تسهیلات ارزی، سپرده‌ها و خدمات ارزی، تسهیلات ریالی، سپرده‌ها و خدمات ریالی، بانکداری مدرن، ماشین‌های بانکی و … را ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک دی
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز