فوری / نحوه ثبت نام وام 200 میلیون تومانی بانک کارآفرین با اقساط 5 میلیونی

وام 20 میلیونی تا 700 میلیونی به چه کسانی تعلق می گیرد؟-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

مشتریان بانک کارآفرین که در این مجموعه سپرده قرض الحسنه دارند، بدون ایجاد میانگین حساب و با شرایطی که در ادامه ذکر خواهد شد، امکان درخواست برای تسهیلات 200 میلیون تومانی طرح «صبا» را دارند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که متقاضی وام 200 میلیون تومانی بانک کارآفرین هستند باید دو ضامن رسمی داشته باشند. در صورتی که تمامی مبلغ 200 میلیون تومان وام به فرد اختصاص پیدا کند، علاوه بر ارائه دو ضامن رسمی به سند ملکی نیز احتیاج دارند. لازم به ذکر است که علاوه بر این ضمانت‌ها، 22 درصد مبلغ تسهیلات نیز به عنوان ضامن تا زمان تسویه کامل اقساط در بانک مسدود خواهد ماند. سود این وام 24 درصد بوده و مدت زمان بازپرداخت آن با توجه به مبلغ دریافتی متنوع خواهد بود. در کل بازپرداخت تسهیلات از مدت زمان 60 ماه فراتر نخواهد رفت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با در نظر گرفتن مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 5 میلیون و 753 هزار و 593 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 145 میلیون و 215 هزار و 590 تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود آن 346 میلیون و 175 هزار و 590 تومان خواهد بود.

از آغاز به کار بانک کارآفرین تا برخی دستاوردهای آن

بانک کارآفرین از هجدهم آذرماه سال 1378 شروع به کار کرد و در حال حاضر با ارائه خدماتی مانند بانکداری الکترونیکی، انواع خدمت بانکی و تسهیلات بین المللی به مشتریان خدمت رسانی می‌کند.

این مجموعه تاکنون توانسته نشان برنز پنجمین جایزه ملی مدیریت منابع انسانی، رتبه اول بهره وری در گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری بین 500 شرکت بزرگ ایران، رتبه سوم در پاسخگویی به شهروندان در بین بانک‌های دولتی و خصوصی و … را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک کارآفرین
آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز