فوری / شرایط دریافت وام 4 میلیارد تومانی بانک تجارت + مبلغ اقساط

ژیوار

تمامی اصنافی که طرف حساب بانک تجارت هستند و حساب جاری با دسته چک ، جاری کارت، سپرده کوتاه مدت یا دستگاه کارتخوان متصل به یکی از حساب‌ها را دارند، می‌توانند برای وام طرح «تصنیف» درخواست بدهند. این وام در سقف 4 میلیارد تومانی پرداخت می‌شود.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که به دریافت وام 4 میلیارد تومانی بانک تجارت تمایل دارند، باید حداقل دو ماه و حداکثر شش ماه خواب سپرده‌ داشته باشند. این افراد باید ضامن رسمی به بانک ارائه بدهند. داشتن اعتبار شغلی و پروانه کسب و صنفی نیز از دیگر ضمانت‌های مورد نیاز برای پرداخت این وام است. سود این تسهیلات با توجه به سپرده متقاضی بین 17 تا 23 درصد تغییر می‌کند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 24 ماه تعیین شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با در نظر گرفتن مبلغ وام، مدت زمان پرداخت اقساط و نرخ سود 17 درصدی، مبلغ هر قسط 197 میلیون و 769 هزار و 57 تومان اعلام شده است. کل سود تسهیلات، 746 میلیون و 457 هزار و 354 تومان خواهد بود. جمع رقم وام و نرخ سود آن نیز 4 میلیارد و 746 میلیون و 557 هزار و 356 تومان اعلام شده است.

دریان سفر امید

نکاتی مهم درباره دریافت تسهیلات 4 میلیارد تومانی بانک تجارت

به نام مشتری و ضامن‌هایی که برای دریافت این تسهیلات معرفی می‌شوند نباید هیچ نوع تسهیلات و تعهدات سررسید گذشته، معوق و مشکوک الوصول و همچنین چک برگشتی در سیستم بانکی وجود داشته باشد تا بانک این تسهیلات را به متقاضی پرداخت کند.

لازم به ذکر است مشتری با استناد به صورت‌های مالی و مدارک و مستندات ارائه شده در ابتدای هر سال ظرفیت سنجی می‌شود و سپس این تسهیلات به وی تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک تجارت
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز