فوری / شرایط ثبت نام وام 500 میلیون تومانی بانک رفاه + مبلغ اقساط

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بانک رفاه کارگران به منظور حمایت همه جانبه از مشتریان و گسترش سبد محصولات خود طرح تسهیلاتی به نام «حرکت» را تدارک دیده است. سقف این تسهیلات برای اشخاص حقیقی به 500 میلیون و افراد حقوقی به 3 میلیارد تومان می‌رسد.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام 500 میلیون تومانی هستند باید در یکی از شعب این مجموعه حساب سپرده جاری، بدون دسته چک، داشته باشند. ضمنا این اشخاص باید بین شش تا 9 ماه خواب سپرده داشته باشند تا بتوانند برای این تسهیلات درخواست بدهند. علاوه بر این، ارائه ضامن رسمی برای این تسهیلات نیز ضرورت دارد. سود این وام متغیر است و با توجه به مدت زمان ماندگاری سپرده تعیین می‌شود. اما به صورت کلی سود این وام از 22 درصد بیشتر نیست. افراد بعد از دریافت وام امکان بازپرداخت آن را طی 36 ماه دارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

افراد حقیقی که به دریافت این وام با سود 22 درصدی و مدت زمان بازپرداخت مشخص شده تمایل دارند باید هر ماهه 19 میلیون و 95 هزار و 227 تومان قسط بدهند. کل سود تسهیلات مذکور 187 میلیون و 428 هزار و 157 تومان است. جمع رقم وام و سود آن نیز به 687 میلیون و 528 هزار و 157 تومان می‌رسد.

بانک رفاه چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

بانک رفاه کارگران در جهت تامین رفاه و ایجاد وام‌های لازم به منظور رفع نیازمندی طبقه کارگر سال 1339 تشکیل شد و از ششم فروردین ماه 1340 در تهران و اصفهان فعالیت خود را آغاز کرد. هم اکنون این مجموعه با داشتن 10 هزار و 658 نیروی انسانی خبره و هزار و 12 شعبه فعال از طریق ارائه خدماتی مانند سپرده گذاری، ارائه تسهیلات ریالی، بانکداری اینترنتی و … در حال کار است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک رفاه
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “فوری / شرایط ثبت نام وام 500 میلیون تومانی بانک رفاه + مبلغ اقساط

  1. حبیب الله جهانبخش گفته:

    یه وامی را تدارک ببینید که شامل حال کارگران وبازنشستگان بشه نه وامی که همش مربوط میشه به سرمایه داران کدام کارگر ویا بازنشسته چنین پول راکت دارد با این حقوق حداقلی درسته که این وام را بانک رفا تقبل کرده ولی هیچ نفعی برای ما نداره این وام فقط برای اونهایی هست که سپرده دارن که مثلا حقوق وایثارگری وجانبازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز