فوری / شرایط ثبت نام وام 200 میلیون تومانی بانک کارآفرین با اقساط 5 میلیونی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بانک کارآفرین وام 200 میلیون تومانی در قالب طرحی به نام «صبا» با سود 24 درصد را به متقاضیان ارائه می‌‌کند. این وام بدون سپرده گذاری ویژه و ایجاد میانگین حساب قابل درخواست و دریافت است.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، بانک کارآفرین وام 200 میلیون تومانی طرح صبا را به آن دسته از متقاضیان ارائه می‌دهد که ضامن رسمی و سند ملکی داشته باشند. لازم به ذکر است در صورتی که بانک فرد را واجد شرایط دریافت وام تا سقف 60 میلیون تومان بداند، ارائه دو ضامن رسمی کافی است. اما اگر فرد واجد شرایط دریافت وام در مبالغ بیشتر باشد، باید علاوه بر ضامن یک سند ملکی متعلق به خود را به عنوان ضمانت ارائه بدهد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات براساس مبلغ وام دریافتی مشخص می‌شود اما از 60 ماه بیشتر نخواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با در نظر گرفتن حداکثر مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط تقریبا 5 میلیون و 753 هزار تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات مذکور تقریبا 145 میلیون و 215 هزار تومان است و جمع رقم وام و سود آن نیز به 346 میلیون و 175 هزار تومان خواهد رسید.

راز آسمان پایتخت

مختصری از بانک کارآفرین بدانید

یکی از بانک‌های خصوصی کشور که از هجدهم آذرماه 1378 فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه به منظور ارائه بهتر خدمات پولی و بانکی مجاز بالغ بر 108 شعبه در سراسر کشور افتتاح کرده است. تاکنون این مجموعه توانسته تندیس سیمین دوازدهمین دوره جایزه مدیریت مالی ایران 1400، رتبه برتری کنفرانس هوش تجاری ایران در بخش رسانه‌های دیجیتال 99 و … را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک کارآفرین
آریاپی
رایانه کمک
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز