فوری/ شرایط ثبت نام وام جدید 300 میلیون تومانی بانک سینا + مبلغ اقساط

وام 20 میلیونی تا 700 میلیونی به چه کسانی تعلق می گیرد؟-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

مشتریان حقیقی  بانک سینا که دارای حساب قرض الحسنه جاری یا جاری کارت یا سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت هستند، امکان درخواست وام طرح «اطلسی» این مجموعه را دارند. افراد به منظور دریافت این وام باید میانگین حساب مناسب ایجاد کنند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از روابط عمومی بانک سینا، افرادی امکان درخواست تسهیلات طرح اطلسی را دارند که به مدت سه تا شش ماه میانگین حساب ایجاد کرده و به این منظور مبلغ حداقل 50 هزار تومان در حسابشان نگهداری کنند. سقف تسهیلات طرح اطلسی 300 میلیون تومان اعلام شده که این مبلغ در قالب عقد مرابحه و با نرخ 23 درصد به متقاضیان واجد شرایط پرداخته می‌شود.

نرخ سود این تسهیلات مطابق دستورالعمل بانک مرکزی تعیین شده و مدت زمان بازپرداخت آن بین 12 تا 36 ماه اعلام شده است. این تسهیلات به شکل کارت اعتباری، نه نقدی، به متقاضیان تعلق می‌گیرد. اشخاص حقوقی نیز امکان درخواست آن را ندارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

میزان اقساط طرح اطلسی چقدر است؟

در صورتی که بانک با توجه به شرایط مشتری مبلغ 300 میلیون تومان را با نرخ سود 23 درصد به متقاضی بپردازد، و مدت زمان بازپرداخت را برای وی 36 ماه در نظر بگیرد، میزان هر قسط این تسهیلات 11 میلیون و 612 هزار و 916 تومان خواهد بود. ضمنا با توجه به این شرایط فرد باید در نهایت 418 میلیون و 64 هزار و 994 تومان به بانک بپردازد.

بانک سینا این طرح تسهیلاتی را در راستای منظور حمایت از اشخاص حقیقی جامعه تدارک دیده است. وام مذکور بانک سینا در گروه وام‌های خرد این مجموعه قرار دارد. در این گروه وام‌های دیگری مانند نیلوفر، نرگس و لیلیوم نیز هستند که برای اشخاص حقوقی و برخی از حقوقی‌ها تعریف شده‌اند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سینا
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز