فوری / شرایط تعویض خودرو برقی با خودروهای وارداتی جدید در سامانه + جزییات

آخرین مهلت ثبت نام خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

بر اساس بخشنامه مرحله جدید عرضه خودروهای وارداتی که روز گذشته منتشر شد، ثبت نام کنندگان خودروهای برقی وارداتی می‌توانند نسبت به تغییر خودرو خود به یکی از خودروهای وارداتی عرضه شده اقدام کنند. البته این امکان تنها در این مرحله برای متقاضیان فراهم شده است.

به گزارش کاماپرس، مدیر سامانه یکپارچه روز گذشته از آغاز ثبت‌نام 31 مدل خودروی وارداتی صرفاً برای متقاضیان مرحله‌ اول خبر داد که طی آن متقاضیان دور اول ثبت‌نام‌ که تاکنون خودرویی انتخاب نکرده‌اند تا روز چهارشنبه 6 تیر فرصت دارند تا خودروی خود را انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید:

گفتنی است در این مرحله هیچگونه ثبت‌نام جدیدی انجام نمی‌شود. متقاضیان در این مرحله امکان انتخاب 5 خودرو از سبد محصولات عرضه شده را دارند و در صورت تخصیص هر کدام از 5 خودرو انتخابی، قابلیت لغو سفارش و تغییر خودرو در مراحل بعدی وجود نخوهد داشت.

جزییات تعویض خودرو برقی با خودروهای وارداتی جدید در سامانه

همچنین بر اساس این بخشنامه آن دسته از متقاضیانی که در عرضه‌ ۱۳ مدل خودروی برقی وارداتی از ۱۶ تا ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ مشارکت داشته و یکی از خودروهای برقی را انتخاب کرده‌ اما تمایل به تغییر خودروی خود دارند، تنها در این دور عرضه، امکان لغو و انتخاب خودرو جدید را دارند.
شایان ذکر است که اگر متقاضی خودروی برقی خود را لغو کرده و خودروی دیگری را انتخاب نکند، از اولویت‌ سامانه حذف می‌شود.

انتهای پیام

آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “فوری / شرایط تعویض خودرو برقی با خودروهای وارداتی جدید در سامانه + جزییات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز