فوری / جزییات ثبت نام وام جدید بانک اقتصاد نوین با سود متغیر

تورهای مسافرتی لحظه آخر

کلیه پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی و درگاه‌های پرداخت اینترنتی متصل به سپرده‌های بانک اقتصاد نوین که مایل به دریافت وام از این مجموعه هستند می‌توانند برای تسهیلات «پیام» مراجعه کنند. این افراد باید گذشته از پایانه‌های مذکور دارای سپرده‌های قرض الحسنه جاری باشند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از روابط عمومی بانک اقتصاد نوین، تسهیلات طرح پیام تحت عقود مرابحه اقساطی و قرض الحسنه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود. سود این تسهیلات با توجه به قرارداد منعقده متفاوت است و چهار یا 18 یا 23 درصد اعلام شده است. متقاضیان دریافت تسهیلات مذکور به منظور گرفتن این وام باید جواز کسب یا سند ملکی و اجاره نامه ارائه بدهند. لازم به ذکر است که امکان واگذاری امتیاز برای دریافت تسهیلات به غیر برای اشخاص حقیقی و حقوقی با معرفی نامه کتبی از طرف صاحب حساب امکان پذیر است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

متقاضیان حقیقی باید اسکن صفحات شناسنامه و کارت ملی، تصویر گواهی تاییدیه شبا و شماره رهگیری پرونده مالیاتی را ارائه دهند. متقاضیان نیز باید اسکن صفحات شناسنامه و کارت ملی صاحبان امضا، تصویر گواهی تاییدیه شبا مربوط به کسب و کار، تصویر آخرین گواهی رسمی، اساسنامه شرکت، اسکن اجاره نامه یا سند ملکی و شماره رهگیری پرونده مالیاتی داشته باشند.

بانک اقتصاد نوین چه نوع خدماتی ارائه می‌دهد؟

بانک اقتصاد نوین از جمله بانک‌های خصوصی کشور است که تاکنون توانسته خدمات زیادی را به جامعه ارائه بدهد. این مجموعه در راستای تکریم مشتریان و تلاش برای رسیدن به اهداف خود خدماتی مانند سرمایه گذاری، تسهیلات و اعتبارات، بانکداری بین المللی و خدمات ارزی، بانکداری شرکتی و همچنین رفع سو اثر چک، خدمات وجوه اداره شده، صندوق امانات نوین، خدمات و محصولات بیمه‌ای و … را ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک اقتصاد نوین
روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز