فوری / جزییات ثبت نام وام بدون سود 300 میلیون تومانی بانک کشاورزی

ژیوار

افراد حقیقی و حقوقی مشتری بانک کشاورزی که دچار کمبود نقدینگی شده و به دریافت وام تمایل دارند، می‌توانند برای تسهیلات 300 میلیون تومانی طرح «احسان» درخواست بدهند. این تسهیلات به متقاضیانی که سپرده مخصوص احسان را افتتاح کنند و بین یک تا 12 ماه میانگین حساب ایجاد کنند، تعلق خواهد گرفت.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک کشاورزی هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. این تسهیلات سودی ندارد و به دو صورت با کارمزد چهار درصدی و بدون کارمزد به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود. وام گیرندگان پس از دریافت این وام ظرف حداقل 12 ماه یا حداکثر 36 ماه باید اقساط را بپردازند. افرادی که امتیاز دریافت وام را به دست می‌آورند اما به هر دلیلی از ادامه فرآیند صرف نظر می‌کنند، امکان انتقال امتیاز کسب شده را به اعضای درجه یک خانواده خود دارند. همچنین افراد حقوقی نیز می‌توانند امتیاز وام را به پرسنل انتقال بدهند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به حداکثر مبلغ تسهیلات، نرخ کارمزد و مدت زمان پرداخت اقساط، میزان هر قسط 9 میلیون و 90 هزار و 909 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات 24 میلیون تومان بوده و جمع رقم وام و سود آن نیز 324 میلیون تومان اعلام شده است.

دریان سفر امید

مختصری درباره بانک کشاورزی بدانید

بانک کشاورزی یکی از بانک‌های تخصصی کشور است که با هدف حمایت همه جانبه از بخش کشاورزی و دامداری و دیگر مجموعه‌های مرتبط با آن‌ها فعالیت خود را آغاز کرد. در حال حاضر این بانک باسابقه و قدیمی با داشتن هزار و 817 شعبه عادی و 50 شعبه ارزی و بین المللی در تمامی حوزه‌های مجاز بانکی اعم از خدمات عمومی، سامانه‌ها، خدمات اختصاصی، طرح‌های ویژه و … به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک کشاورزی
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز